خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:اگر بخواهیم از آفات و کفر آخرالزمان در امان بمانیم باید در پناه قرآن باشیم/ بدترین بیماری، بیماری کفر و نفاق است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:اگر بخواهیم از آفات و کفر آخرالزمان در امان بمانیم باید در پناه قرآن باشیم/ بدترین بیماری، بیماری کفر و نفاق است

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جمعی از قاریان و حافظان بیرجند با اشاره به اینکه عقیده به تنهایی ایمان نیست اظهار کرد: اینکه یک فرد بخواهد حق را بپوشاند تا به مقاصدش برسد کفر است.

وی افزود: فقه برای مدیریت جامعه و زمان است و جامعه بدون آن اداره نمی شود، اما آنچه به درد انسان می خورد و سرمایه آن را حفظ می کند همین آیات در مفاهم عالیه ای که حقایق را بیان می کند، می باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر انسان دلش به حال خودش می سوزد باید خودش را اصلاح کند، خاطر نشان کرد: ایمان باعث میگردد تا عمل انسان تباه نشود و مانع به هرز رفتن عمر انسان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه انسانی که خودش را به خواب بزند را نمی توان بیدار کرد، گفت: انسان دارای فطرتی حق جوست لذا اگر دچار جهل ابتدایی باشد پس از دعوت به حق تسلیم می شود و می پذیرد اما آن فردی که حق را انکار کرده و دچار جهل بصیت می باشد را نمی شود از خواب غفلت بیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه زشت تر از انسان قسی القلب، نفاق است، گفت: نفاق و فرد منافق بسیار خطرناک است و آنقدر در کفر فرو می رود که به راحتی دروغ می گوید و باعث تغییر افکار می شود، لذا بدترین بیماری، بیماری کفر و نفاق است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: انگلیس، آمریکا، فرانسه و صهیونیست همان هایی هستند تا توانسته اند در دنیا فساد ایجاد کرده اند حال چرا برخی افراد در داخل کشور به دنبال ان ها حرکت می کنند جای سوال دارد.

وی با بیان اینکه اعتیاد، فحشا و قحطی ایجاد کردن هنر دشمنان اسلام و انقلاب است، مطرح کرد: دشمن اکنون نیز همان روش را طی می کند و در صد سال قبل انگلیس در ایران باعث گشت تا از ۱۹ میلیون جمعیت آن زمان، ۱۰ میلیون نفر از گرسنگی بمیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تفکر لیبرال دموکراسی، بیماری و میکروبی است که به جان بشر افتاده است اما متاسفانه برخی ها در داخل کشور هستند به دنبال آن ها راه می روند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه بالاترین عبادت حل مشکلات مردم است، گفت: برخی ها به جای برطرف کردن مشکلات مردم اقدامات دیگری انجام می دهند و مردم را سرگرم مسائلی می کنند که شایسته نیست.

وی با اشاره به اینکه نفاق بدترین مرض است، ادامه داد: این جلسات باید برای ما سازنده و بیدار کننده باشد، لذا برای اینکه بتوانیم از آفات و کفر آخرالزمان در امان بمانیم باید در پناه قرآن باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: هر مشکلی که پیش می آید باید به خدا پناه برد البته قرآنی که همراه با علی(ع) باشد زیرا علی(ع) با قرآن است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: قرآنی که در دست بیگانگان باشد نوکری اجانب را در پی دارد و به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است، اما اگر در دست اهل ایمان قرار گیرد تمامش خیر خواهد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *