خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: سوابق ایمانی مردم فردوس بر کسی پوشیده نیست/ سلام بنده را به مردم فردوس و اسلامیه برسانید

امام جمعه بیرجند: سوابق ایمانی مردم فردوس بر کسی پوشیده نیست/ سلام بنده را به مردم فردوس و اسلامیه برسانید

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرماندار و اعضای شورای اسلامی فردوس ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اینکه نمایندگان مردم و دولت با یکدیگر مقاصد مشروع را پیگیری می کنند جای تقدید دارد و این هماهنگی بسیار ارزشمند و کارآمد است.

 

وی افزود: فردوس نیز یک شهرستان شناخته شده است که سوابق ایمانی مردم آن بر کسی پوشیده نیست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در پیش از انقلاب نیز آسیبی که به فردوس خورد این بود که دو نام بر آن گذاشه شد و یک شهرستان بزرگ را نصف کردند.

 

آیت الله عبادی در خصوص گزارش فرماندار و اعضای شورای اسلامی از وضعیت شهرستان فردوس تصریح کرد: در گذشته جنوب خراسان از جهت ویژگی های فرهنگی بافت مخصوص به خود را داشته و اکنون نیز دارد لذا نباید اکنون بین مردم اختلاف ایجاد کرد، بنابراین شما کارتان را به صورت علمی همانند گذشته انجام دهید.

 

وی ادامه داد: توقعی که از کارشناسان داریم نیز این است که بر اساس اقدامات کارشناسی شده عمل کنند و نتیجه قانع کننده ای را اعلام کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: سلام بنده را نیز به مردم خوب فردوس و اسلامیه برسانید.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *