خانه / تاپ خبر / حجت الاسلام و المسلمین عبادی: تبلیغات برگ برنده جنگ های مختلف/ روحانیون زبان مراجع و بزرگان دین و حامل پیام پیغمبران هستند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی: تبلیغات برگ برنده جنگ های مختلف/ روحانیون زبان مراجع و بزرگان دین و حامل پیام پیغمبران هستند

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ و گردهمایی بزرگ روحانیون مستقر و طرح هجرت مبلغین اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و مشهد و مبلغین بومی استان اظهار کرد: نتیجه ماه رمضان، تقوا و پرهیزگاری است و اگر یک نفر انسان به وسیله فردی هدایت شود ارزش آن بیشتر است از همه آن چیزی که آفتاب به آن می‌تابد.

 

وی افزود: ارزش انسان به هدایت و ارزش تمام مقدمات به انسان است و در این مقطع آخرالزمانی که همه انبیا و اولیای الهی نسبت به آن هشدار دادند ارزش مضاعفی دارد و پیامبران پیام خدا را آوردند و روحانیون نیز باید پیام پیامبران را به مردم برسانند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: امروز آن چیزی که تعیین کننده بوده، تبلیغات است و دشمن در صحنه تبلیغات سرمایه‌گذاری‌های بزرگی کرده و آنقدر سرمایه گذاری می‌کند که از هیچ همه چیز را می‌سازد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: این صحنه‌های پشت مرز و رسانه‌ها و فضاهای مجازی که علیه اسلام کار می‌کنند در جهت هر فساد و تباهی سنگ تمام می‌گذارند و شیعه را نقطه اصلی پیکار قرار دادند.

 

وی ادامه داد: طبق نظر دشمنان شیعه مرغ بلندپروازی است که با بال سبز و بال سرخ در اوج قرار گرفته و از تیررس آن‌ها خارج است و حفاظی هم به نام ولایت فقیه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: بال سرخ شیعه منشأ آن کربلا و شهادت‌طلبی است و بال سبز آن نیز متکی به اعتقاد راسخ است و به وضع موجود قانع نمی‌شود و شیعه قانع شدنی نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: دشمن از تفکر شیعه هراس دارد و طراحی تخصصی دشمن دارای نقشه راهی است و خود آن‌ها بیان می‌کنند که تمام فرضیه‌ها و گزینه‌ها روی میز است و مسلط به تمام سلاح‌ها در مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و مدیریت وارد می‌شوند.

 

وی افزود: آخرین جنگ با این تفکر و تشیع است و جنگ نظامی به طور کامل مشخص است اما جنگ نرم، جنگ تبلیغاتی و جنگ روانی متوجه نمی‌شویم چگونه است چرا که با اسم دین و تشیع و از طریق نماز و روزه وارد می‌شوند بنابراین کار روحانیون سخت اما دارای اجر و پاداش است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برگ برنده در جنگ‌های مختلف تبلیغات است و دشمن در هر قیافه‌ای وارد مسائل سیاسی و اجتماعی می‌شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: مُبلغان و روحانیون باید به شیوه‌های تبلیغاتی، آگاهی‌های لازم، اولویت هر مسئله و تشخیص دادن مسائل روز مجهز باشند و باید بدانیم اولویت امروز ما چیست.

 

وی در پایان خطاب به روحانیون گفت: شما برای احیای مکتب خدا سختی‌ها را تحمل می‌کنید و شما زبان مراجع و بزرگان دین و حامل پیام پیغمبران هستید و اندیشه شهید مطهری‌ها، مفتح‌ها و میرزا شیرازی‌ها را به دوش حمل می‌کنید.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *