خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: تشکیل هسته‌های مقاومت در کشورهای اسلامی ثمره انقلاب اسلامی است

امام جمعه بیرجند: تشکیل هسته‌های مقاومت در کشورهای اسلامی ثمره انقلاب اسلامی است

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی  و روسای هیأت های مذهبی و کانون مداحان استان اظهار کرد: از ۲۰۰ سال قبل استعمار حساب شده در کشورهای اسلامی به دنبال برنامه خود برای محو اسلام و قرآن است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه استعمارگران هیچگاه نمی‌توانند مجلدات و کتب قرآن را از بین ببرند، گفت: اما به شیوه ای عمل می کنند تا مفاهیم و فرهنگ و اعتقاد به قرآن را در جامعه کمرنگ و از بین ببرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه استعمار از زمان ورود به کشورهای اسلامی با موارد مخدر، شرب خمر و گسترش فساد برای تغییر فرهنگ جامعه تلاش می کنند، افزود: در این مدت دشمنان با همه گزینه های که روی میزشان بوده عمل کردند و تنها کاری که نتوانستند را انجام ندادند.

 

به گفته وی چهره واقعی استکبار نشان می دهد که کارشان انواع جنایت‌ها و ویرانی کشورها، آواره کردن مردم، محاصره اقتصادی، ایجاد مریضی و گرسنگی و  ترویج دروغ و تهمت پراکنی در فضای مجازی است و برای از بین بردن اهل بیت علیه السلام و اسلام در ایران یک انسان قالتاق و بی سواد را بر مردم مسلط کردند که جنایات او هیچ حد و مرزی نداشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: کشف حجاب، ممنوع کردن برگزاری مجالس امام حسین علیه السلام، اعتیاد و کشتار مردم در حرم رضوی و مسجد گوهرشاد و تعطیلی حوزه‌های علمیه بخش کوچکی از جنایات آنان در ایران است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه اگر انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با قدرت غیبی الهی به پیروزی نمی‌رسید، امروز در ایران دین و ناموس معنا نمی‌داد تا چه برسد به خارج از ایران، ادامه داد: تشکیل هسته‌های مقاومت در کشورهای اسلامی ثمره انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به شهادت و ترور ۱۷ هزار نفر  در ایران اسلامی توسط منافقان، افزود:  استکبار دنیا را به جنگ ایران آورد و از هیچ جنایتی ابایی ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران چشم دشمنان را خیره کرده و در سایه این قدرت در این چهل سال دشمنان شکست خوردند، گفت: سند مظلومیت اسلام و سند جنایت استکبار برای تمام دنیا نمایان شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی ایران قانون اساسی مبتنی بر عدل و اسلام را تنظیم کردیم اما متأسفانه در عمل نتوانسته ایم آن را اجرا و پیاده کنیم، افزود: در تهاجمی که دنیا به ایران داشت اگر به هر کشوری می داشت از بین می رفت اما جمهوری اسلامی ایران نه تنها از بین نرفته است بلکه همچنان مقتدر و محکم ایستاده ایم.

 

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی به گونه ای باشد که سیل جمعیت مردمی که تشنه معارف اسلامی و حب اهل بیت علیه اسلام هستند تغذیه فکری شوند، اظهار داشت: باید با طراحی حرکت علمی و بر اساس اولویت‌ها آگاهی‌های مختلف به جامعه تفهیم شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تبیین بیانیه گام دوم رهبر انقلاب در عرصه فرهنگ یکی از ضرورت‌ها است، افزود: کار تبلیغی باید به صورت فنی، تخصصی و علمی و تشکیلاتی انجام شود.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *