خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: درد اجتماعی امروز کشور، ضعف نظارت است

امام جمعه بیرجند: درد اجتماعی امروز کشور، ضعف نظارت است

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل بازرسی استان اظهار کرد: ما برای سازمان بازرسی و دیگر دستگاه های نظارتی در زوایای مختلف جامعه بسیار ارزش قائل هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه امیدواریم سیستم سازمان بازرسی به موقع، جامع و فعال عمل کند افزود: با اقدامات به موقع سازمان بازرسی هم منافع جامعه حفظ می گردد و هم خود مسئولین مربوطه در هر جایگاهی که قرار دارند و سرمایه کشور به حساب می آیند، حفظ می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: جایگاه سازمان بازرسی، جایگاهی است که اگر دقیق و به موقع عمل کند برای کشور بسیار مفید خواهد بود و نوعی از امر به معروف و نهی از منکر به حساب می آید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: ما به صورت طبیعی و بر اساس جنبه های انسانی و تکالیف دینی و الهی، خود را موظف می دانیم تا جایی که از دستمان بر می آید نیروهای نظارتی را کمک کنیم.

 

وی ادامه داد: آنچه به عنوان یک درد اجتماعی در کشور مطرح است و حتی بسیاری از مردم عادی از آن می نالند، ضعف نظارت هاست و تا جایی پیش رفته است که گاها خود نیروی نظارتی تحت تأثیر محیطی قرار می گیرد که باید آن را نظارت کند و این بسیار عجیب است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: متأسفانه مدیریت کشور، دچار ضعف مدیریت شده است، البته هنوز افراد متعهد و با ایمانی وجود دارند که نسبت به وظیفه و مسئولیتی که بر عهده آن ها گذاشته شده احساس مسئولیت می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه درد دل های مردم بسیار زیاد است، ادامه داد: گزارشاتی به دفتر می شود که برخی ها منابع طبیعی را مورد غارت قرار داده اند اما مسئولین بی توجه هستند، لذا با امکانات امروز که انفجار اطلاعات است چطور می شود برخی ها دچار تخلف شوند و مسئولین متوجه نشوند!

 

وی افزود: از طرفی دیگر نیز گزارشات انبوهی وجود دارد که افرادی با اینکه دارای سندهای ۴۰ الی ۵۰ ساله هستند و سابقه کار آن ها نیز مشخص است اما برخی دستگاه ها در اموراتشان دخالت می کنند که البته صحبت هایی با دستگاه های مربوطه صورت گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید از فرصت جمهوری اسلامی ایران برای نجات بشر استفاده کنیم، گفت: باید جلوی آن دسته از افرادی که قصد سوء استفاده دارند را گرفت و با آن افرادی که صادقانه حرف می زنند همکاری خوبی به عمل آید، لذا اگر در خصوص چنین مواردی پیشگیری به عمل آید جلوی ضایع شدن حقوق مردم گرفته می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *