خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: دولت ها نباید در اقدامات کارشناسی شده فرق بگذارند/ محیط وسوسه ساز افراد را به آلودگی می کشاند

امام جمعه بیرجند: دولت ها نباید در اقدامات کارشناسی شده فرق بگذارند/ محیط وسوسه ساز افراد را به آلودگی می کشاند

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اظهار کرد: با همه ی سعی و کوششی که دارید تا این امانت به دست اهلش برسد و جلوی سوء استفاده کنندها گرفته شود که البته جای تشکر و قدردانی دارد، اما پیداست که جزیره ای عمل کردن خوب نیست.

 

وی افزود: بسیار تعجب آور است که در یک تاریخی، دولت وقت هزینه ای کرد و با تلاش های فراوان کارت سوخت را توزیع و راه اندازی کرد که مدت ها نیز به آن عمل شد و کار خوبی نیز بود، اما در تاریخی دیگر گفتند که لزومی ندارد و آن را جمع کردند و باری دیگر فرمودند که لازم است و برای راه اندازی مجدد آن دستوراتی صادر کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اقدامات کارشناسی و تجربه شده، نباید در این دولت و آن دولت فرق بگذارد، بلکه دولت، دولت جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: در اینکه کارت سوخت با یک درصد قابل توجهی موثر است هیچگونه تردیدی وجود ندارد زیرا آنچه عرضه می شود بر اساس کارت سوخت، شناسنامه پیدا می کند.

 

وی با اشاره به اینکه باید کمک کنیم تا وسوسه خیانت در برخی افراد کاهش پیدا کند، تصریح کرد: تلاشی که در جهت تولید و توزیع سوخت انجام می شود بسیار جای تقدیر دارد اما این بخشی از قضیه است و باید در بخش دیگر آن که همان قاچاق و سوء استفاده از سوخت است ورود جدی تری داشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه محیط وسوسه ساز افراد را به آلودگی می کشاند، گفت: نباید کارهایی انجام دهیم تا برخی افراد به سمت خیانت سوق پیدا کنند بلکه باید شیوه هایی را در دستور کار قرار داد و کنترل هایی را اجرا کرد تا فضای وسوسه از بین برود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: اگر همه ی اقدامات بر اساس قانون و عدالت انجام و اجرا گردد در فرزندانمان وسوسه خیانت شکل نمی گیرد اما اگر اوضاع را رها کنیم، هم مشکلاتی در بحث تولید و هم مشکلاتی در جامعه به وقوع می پیوندد، لذا باید بدانیم که در هر دو مسئله مسئول هستیم.

 

وی بیان داشت: باید فرزندانمان را از انواع و اقسام انحرافات نگه داریم تا به سمت افراد فاسد و خیانتکار نروند، لذا اگر عادلانه و آگاهانه عمل کنیم افراد متوجه خواهند شد که نباید خطایی را مرتکب شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: امانت دارهای خوبی برای جامعه باشید تا در نزد خدا و جامعه رو سفید باشید.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *