خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آذین بندی و تبلیغات ما را از هدف اصلی جشن نیمه شعبان دور نسازد/ دنیا تشنه تفکر انقلابی ایران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آذین بندی و تبلیغات ما را از هدف اصلی جشن نیمه شعبان دور نسازد/ دنیا تشنه تفکر انقلابی ایران است

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران دستگاه های فرهنگی و تبلیغی استان در رابطه با جشن اعیاد شعبانیه از جمله جشن نیمه شعبان و تولد حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: بخشی از اطلاع رسانی ها با آذین بندی شهر و تبلیغات صورت می گیرد اما این موضوعات نباید به گونه ای باشد که از هدف اصلی دور شویم.

 

وی با اشاره به اینکه باید بیشتر بر روی انگیزه ها کار کرد تا اشباع انگیزه، افزود: ورود افراد متخصص در مباحث مهدویت از دیگر استان ها به عنوان سخنران اقدام بسیار باارزشی است که باید بیشتر انجام شود، زیرا امروز باید جوانان در این جهت اغنا گردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آذین بندنی نیاز است اما آنچه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد اغنای جوانان در مسئله مهدویت است، خاطر نشان کرد: بشر باید به جایگاه اصلی خود در مسئله مهدویت برگردد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: باید با استفاده از بحث های علمی، تحقیقی، تفسیری، و مباحث تخصصی مهدیوت، مردم را تغذیه کرد.

 

وی با اشاره به اینکه باید برای تغییر جهان طرح ارائه کرد، گفت: متأسفانه امروز یک عده دیوانه و خودپرست بر جهان مسلط شده اند و مردم را آواره، شهرها را ویران و کشورها را غارت می کنند، لذا اگر بخواهیم این وضعیت را تغییر دهیم نیازمند طرحی عملی هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انگیزه های قوی و ایمانی، و همچنین وارد عمل شدن دو موضوع اساسی است، ادامه داد: مردم ما، مردم با تجربه ای هستند و انسان صالح فردی است که بتواند یک پروژه را بر اساس مباحث علمی در صحنه پیاده کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: باید بر روی تقویت جنبه های ایمانی و تقویت انگیزه ها در اجرای عملیاتی که پیروزی جهان را در پی داشته باشد، کار شود.

 

وی بیان داشت: در ایام نیمه شعبان باید طرح های عملی را به کار گرفت تا مردمی که در کشورهای مختلف دلشان از انواع ظلم های خارجی به درد آمده است، به پا خیزند و برای آزادی خود چاره ای بیندیشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم امروز انگیزه دارند و اگر درست تعذیه شوند، می توانند دنیا را تغییر دهند، گفت: تفکر انقلابی امروز در دنیا مشتری دارد، لذا باید تفکرات را کامل و آن ها را گسترش داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه باید نقوص خود را برطرف کنیم، اضافه کرد: خداوند متعال و حضرت مهدی(عج) منتظر ما هستند لذا باید خود را آماده کنیم.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *