خانه / گام دوم انقلاب / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر پاسداری و بسیجی در تمامی اقشار جامعه جاری است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر پاسداری و بسیجی در تمامی اقشار جامعه جاری است

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز به مناسبت محکوم نمودن اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکای جنایتکار در پی تروریست خواندن سپاه پاسداران، در دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تفکر پاسداری و تفکر بسیجی تنها در ارگان سپاه پاسداران خلاصه نمی شود، اظهار کرد: تفکر بسیجی در قشرهای مختلف مخصوصا در نیروهای مسلح وجود دارد و به لطف خداوند متعال همه یکی هستند و این یگانگی پاسخ خوب و دندان شکنی به دشمنان انقلاب داد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان با ایران اسلامی منحصر به اکنون نیست بلکه از همان روز اول انقلاب اینگونه بوده است، افزود: در میدان عمل و دفاع ۸ ساله جنگ تحمیلی همه نیروهای مسلح، دانشگاهیان، حوزویان و کارگران حضور داشته اند و در طی این چهل سال نیز آن افرادی که به هر میزانی از روحیه انقلابی برخوردار بوده اند در صحنه های مختلف حضور پیدا کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در دفاع ۸ ساله مردم به همراه نیروهای مسلح در جنگ نظامی حضور داشتند و سال گذشته در جرایانات زلزله و اکنون نیز در جرایانات سیل حضور پر رنگی دارند که در هیچ کشوری مشاهده نمی شود و روحیه ایمانی یعنی همین حضور.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: اگر این تفکر به صورت فراگیر وجود داشته باشد و در ایران اسلامی شاهد فکرهای بیگانه گر نباشیم هیچ مشکلی نخواهیم داشت، مشکلات به خاطر همین حرکت های سلیقگی، سوء استفاده گری و کم ایمانی است که در یک اقلیت وجود دارد و همان منشأ فتنه های بزرگ می شود.

 

وی مطرح کرد: انگیزه اصلی مردم از همان ابتدای انقلاب اسلامی و با رای ۹۸ درصدی مشخص بوده و اکنون نیز همانگونه است و هیچ تغییری در مردم ایجاد نشده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: در تجریه گام اول انقلاب یک سری موفقیت ها و ضعف هایی داشته ایم، لذا برای برداشتن گام دوم انقلاب باید موفقیت ها را که نقطه قوت ماست، تابلو کنیم تا به آرمان های خودمان نزدیک تر گردیم.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *