خانه / تاپ خبر / ابلاغ سلام ویژه رهبر معظم انقلاب به جانبازان خراسان جنوبی توسط حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی

ابلاغ سلام ویژه رهبر معظم انقلاب به جانبازان خراسان جنوبی توسط حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در اجرای طرح علمداران به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب با ۲ نفر از جانبازان استان دیدار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز به مناسبت ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز به همراه چندین تن از مسئولان استانی با حضور در منزل آقایان حسن یعقوب پور جانباز ۷۰ درصد و حسن سعیدی جانباز ۷۰ درصد از صبر و پایمردی این جانبازان و خانواده آنان تجلیل و قدردانی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، گفت:  جانبازان ستون‌های خیمه ولایت، سند وفاداری، افتخار، شهامت و شجاعت ملت ایران هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جانبازان درس بصیرت و وفاداری را از جانباز بزرگ دشت کربلا آموخته اند، خاطر نشان کرد: جانبازان حجتی بر ایثار، گذشت و پاسداری از انقلاب اسلامی هستند.

 

لازم به ذکر است که حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با آقای حسین براتی جانباز هفتاد درصد دیدار کرد و از رشادت های وی در دفاع مقدس و صبر خانواده ایشان در تحمل سختی ها و مشکلات تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *