خانه / تاپ خبر / حجت الاسلام و المسلمین عبادی: اصحاب امروز امام حسین(ع) مانع بزرگ صهیونیست ها و دشمنان اسلام برای تسلط بر جهان

حجت الاسلام و المسلمین عبادی: اصحاب امروز امام حسین(ع) مانع بزرگ صهیونیست ها و دشمنان اسلام برای تسلط بر جهان

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از پاسداران سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: در طول تاریخ بی مهری های بسیاری به حضرت علی(ع) و همچنین ناجوان مردی هایی که امام حسن(ع) و دیگر ائمه اطهار شده است، اما امام حسین(ع) از کسانی نام برده اند که از لحظات خطرناک استقبال کرده و در روز عاشورا نیز آنچه ورای تصورات بود را به نمایش گذاشتند.

 

وی با اشاره به اینکه در زمان ما نیز ویژگی های اصحاب امام حسین(ع) همان نقش را دارد، افزود: در این ۴۰ سال، لحظات پر فراز و نشیب، تغییر رنگ و ادعاها را شاهد بوده ایم، اما اصحاب امام حسین(ع) در زمان ما همان ثبات قدم را نشان داده اند و یکی از برکات الهی است که روز میلاد امام حسین(ع) با روز پاسدار و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: طبق اطلاعاتی که در دوران صدام و جنگ ۸ ساله و همچنین خاطرات رزمندان مشاهده می کنیم، این نکته روشن است که آن اسیرانی که پاسدار بودنشان برای دشمنان احراز می شد، زیر شکنجه ها به شهادت می رسیدند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: اکنون نیز آنچه در دنیا می گذرد، چه خود صهیونیست ها و چه افرادی از جمله ترامپ که زبانشان می شوند و از قدرت ایران اسلامی می سوزند، ادعا می کنند که با زور می توانیم مالک دنیا شویم اما حریف یک تفکر و اندیشه یعنی تفکر و اندیشه حسینی نمی شویم.

 

وی ادامه داد: متخصص جنگ های روانی و نظامی صهیونیست ها در نظریه خود اینگونه می گوید که ما با قدرتمان می توانیم بر همگان مسلط شویم، اما شیعه همانند مرغی است در اوج، که دارای دو بال سرخ و سبز و همچنین یک حفاظ می باشد و از تیر رس ما خارج است و ما با این ها دچار مشکل هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان بسیار کارشناسی شده حرف می زنند، گفت: این نظریه پرداز در ادامه می گوید ” بال سبز شیعیان مسئله انتظار، قانع نشدن به وضع موجود، منتظر فرج بودن و دنبال کردن آرمان های حق تا وصول به نتیجه است؛ بال سرخش، کربلا، عاشورا و امام حسین(ع) می باشد و حفاظی که از آن محافظت می کند نیز حفاظی است که بالاترین مباحث فقهی و کلامی با بهترین شیوه ها، استدلال ها و برهان ها را در خود جای داده و آن ولایت فقیه است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: وعده الهی، حق است و کسانی که با وعده الهی پا در رکاب هستند هیچ وقت کم نمی آورند و آنها منتظران امام مهدی(عج) می باشند.

 

وی با اشاره به اینکه با اندیشه حسینی باید در مقابل ظلم ایستادگی کرد، ادامه داد: پذیرفتن مرگ سرخ بسیار با عزت تر از ننگ ذلت است و این یعنی کربلا.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: دشمنان می خواهند با نام هر دینی دیگران را به زیر سلطه خود درآورند و برخی ها را نیز گاو شیرده معرفی می کنند و از آن ها ترسی ندارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: این عربده کشیدن ها و تبلیغات گسترده ای که دشمنان به راه انداخته اند به خاطر این است که تنها مانع برای رسیدن به اهدافشان که همان سلطه بر جهان است را اصحاب حسین(ع) می دانند و این اصحاب چه در لباس پاسدار، چه بسیج، چه نیروهای نظامی و به طور کلی ملت بزرگ ایران در مقابلشان ایستاده اند.

 

وی با اشاره به اینکه تفکر حسینی یک تفکر فراگیر است، گفت: در یک شرایط آرام شاید اینگونه تصور شود که از هم گسستگی وجود دارد اما هنگامی که وقتش فرا رسد همان افرادی که فکرشان را نمی کنید وارد میدان می شوند و جلوتر از ما حرکت می کنند و ما در مقابل آن ها کم می آوریم، بنابراین نمی توان به ظاهر افراد توجه کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در آزمایش اخیر که مدیریت ضعیف و ولنگاری های زیاد باعث گشت تا باران رحمت الهی به سیل تبدیل شود و چندین استان را دچار مشکلات فراوان کند، همگان مشاهده کردید که اقشار مختلف مردم با هر سلیقه و لباسی وارد صحنه شدند و به کمک سیل زندگان شتافتند و آن ها را تنها نگذاشتند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: اگر امام خمینی(ره) در زمان خودشان خطاب به ملت می گویند “که شما از مردم زمان رسول الله جلوترید” و برخی ها نیز نسبت به آن جبهه گرفتند، امروز به آن سخنان گهربار و سنجیده پی می بریم.

 

وی مطرح کرد: امسال با آن همه تلاش های دشمن و تبلیغات گسترده، برخی ها فکر می کردند که انقلاب ۴۰ ساله نخواهد شد اما دیدند که مردم در ۲۲ بهمن چگونه شکوهی را خلق کردند، لذا این ها همه اندیشه عاشورایی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به امید خدا تمامی عربده کشی های خلاف حق، عدل و قانون دشمنان به ناامیدی تبدیل خواهد شد و با سرافرازی مردم، نیروهای بسیج، سپاه و کلیه نیروهای نظامی به سمت ظهور حضرت مهدی(عج) پیش خواهیم رفت تا جامعه بشری را از زیر سلطه وحشی های زمان نجات دهیم.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *