خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: باید فرزندانمان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان واکسینه کنیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: باید فرزندانمان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان واکسینه کنیم

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار نوروزی با مدیرعامل و جمعی از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد استان اظهار کرد: انسان ها در قالب های مختلف و قشرهای گوناگون از جمله کشاورزی، دامداری، صنعتی و… به یکدیگر خدمت رسانی می کنند اما همه‌ی این اقدامات و خدمات در نتیجه معنا پیدا می کند.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند همه مقدمات را برای رشد انسان خلق کرده است، افزود: نتیجه مطلوب هر اقدامی فرهنگ است، لذا اگر به گونه ای عمل شود که نتیجه‌ی کارها مطلوب باشد همه جهان معنی خواهد داد و اگر نامطلوب باشد دنیا به سمت فساد خواهد رفت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اگر فرهنگ، فرهنگِ انسانیِ انسان نباشد، ظلم، تعدی، باطل پرستی و زور جایش را خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: اقدامات وقتی معنی صحیص می دهد که انسان به عنوان نتیجه، به یک انسان حق پرست، خدمت گزار، ایثارگر، با ایمان و عضو مدینه فاضله تبدیل شود، لذا این فرهنگ سازی به عهده من و شما و متصدیان فرهنگی است.

 

وی افزود: دشمنان، ملت های بسیاری را به بهانه های واهی به خاک و خون می کشند، و ما و شما را نیز سرگرم می کنند و می گویند به کارهای داخلی خود برسید و به دیگر ملت ها کاری نداشته باشید، در حالی که ما انسان هستیم و در هر جایی که ظلمی شود یک مسلمان واقعی باید متأثر گردد و لحظه ای غفلت نکند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه‌ی طبیعت، علم و دانش مقدمه ای برای اندیشه، تفکر و فرهنگ انسان است، ابراز داشت: پیغمبران آمده اند تا به همه چیز در همه ی امور جهت دهند و این وظیفه امروز بر عهده من و شما و متصدیان فرهنگی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: تمام تهاجم دشمن در این جهت است که ما را به رنگ دزدی، زور و حق کشی درآورند، حال با این شرایط، اینکه چه راهکارهایی ارائه شده و چند درصد توانسته ایم فرزندانمان را واکسینه کنیم، جای سوال دارد.

 

وی بیان کرد: مسئولیت شما همانند تمام افرادی که مسئولیت فرهنگی دارند بسیار سنگین است، لذا باید در مقابل تهاجم ها و بمباران های فرهنگی دشمنان طرح و برنامه ای داشته باشد و امانتی که بر دوشتان قرار دارد را به سلامت به مقصد برسانید.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *