خانه / تاپ خبر / حجت الاسلام و المسلمین عبادی: باید با اقدامات جهادی دشمنان قسم خورده نظام را مأیوس کنیم

حجت الاسلام و المسلمین عبادی: باید با اقدامات جهادی دشمنان قسم خورده نظام را مأیوس کنیم

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار نوروزی با مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت کویرتایر بیرجند با اشاره به اینکه مسئله اقتصاد، خون جامعه محسوب می شود، اظهار کرد: جایگاه اقتصاد در جامعه، جایگاه بسیار مهمی است، اما با همه‌ی اهمیتی که دارد ولی کار تنها هدفش، مسئله اقتصادی نیست بلکه ارزش های مختلفی دارد که یک بخش آن به اقتصاد بر می گردد.

 

وی با اشاره به اینکه کار مسئله ای است که در سلامت جسمانی و روانی افراد رابطه مستقیم دارد، افزود: کار همچنین غیر از نیازهای شخصی با جامعه نیز در ارتباط است زیرا اگر در جامعه ای همه افراد کار کنند دارای جایگاه باارزشی است، اما اگر همه مصرف کننده باشند جایگاه متزلزلی را شکل می دهند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: عبادت تنها نماز خواندن، روزه گرفتن، خمس دادن و… نیست بلکه عبادت هفتاد جزء دارد که از بهترینش، کار و کسب روزی حلال می باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه باید به هر کاری که انجام می دهیم، جهت داد تا آن کار خدایی شود، تصریح کرد: امروز یکی از ارزش های کار، به صورت خاص مسئله جهاد است.

 

وی ادامه داد: وقتی دشمن صراحتا می گوید همه گزینه ها را برای از پای درآوردن ملت ایران بر روی میز قرار داده است، این گزینه ها تنها گزینه جنگ نظامی نیست بلکه انواع برنامه ها از جمله جنگ اقتصادی را نیز در دستور کار قرار داده است، لذا شما افسران جنگ اقتصادی در برابر دشمنان هستید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: رهبر انقلاب چندین سال است که شاخصه‌ی هر سال را مسائل اقتصادی قرار می دهند و امسال را نیز سال رونق تولید نامیدند که دارای لوازمی در قبل، حین و بعد است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: امروز تمام تلاش دشمن در این است که به جامعه ضربه بزند لذا می طلبد تا با اقدامات جهادی دشمنان قسم خورده نظام را مایوس کنیم.

 

وی در پایان گفت: به امید خداوند متعال همانطور که در همه‌ی صحنه‌های گذشته پیروز از میدان ها خارج شدیم، با همت شما و دیگر مسئولان مشکلات را حل خواهیم کرد و مکر و حیله دشمنان را خنثی خواهیم کرد و از این جنگ اقتصادی نیز پیروزمندانه خارج خواهیم شد.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *