خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: باید کنترل ها بیشتر گردد تا هر فردی به حق و حقوق خود دست پیدا کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: باید کنترل ها بیشتر گردد تا هر فردی به حق و حقوق خود دست پیدا کند

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: در سال ۹۷ مشکلاتی در بحث حمل و نقل و همچنین بازار به وجود آمد، اما قابل پیش بینی و پیشگیری بود.

 

وی افزود: وقتی قشر زحمت کش کامیون داران ۵سال با نرخ ثابت کار می کنند، اما قیمت باقی قطعات افزایش چشمگیری پیدا می کند، پیش بینی می شود که نارضایتی هایی را به دنبال داشته باشد لذا بهتر بود قبل از اینکه آن ها واکنشی نشان می دادند مسئولان مشکلاتشان را برطرف می کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه می شود خوب پیش بینی و عادلانه عمل کرد، گفت: بازار را نیز می توان کنترل و مدیریت کرد اما وقتی نظارت ها رها شود و افراد مشاهده کنند تنها یک قشر خاص سود می برند قطعا بازار دچار آشفتگی می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: اگر مسئولین به موقع افراد سودجو را مدیریت کنند دیگر شاهد اعتراض دیگر افراد نخواهیم بود.

 

وی با اشاره به اینکه نارضایتی ها را خودمان ایجاد کرده ایم، ادامه داد: کار دولت مدیرت است و اگر بخواهیم ده برابر نیاز افراد اجناس را وارد بازار کنیم مسلم است که ناپدید می شود، اما اگر مردم به مسئولین اعتماد کنند که حقشان حفظ می گردد قطعا صف های طویل شکل نمی گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: اینکه فردی ده برابر نیازش خرید کند عدالت نیست لذا باید کنترل ها بیشتر گردد تا هر فردی به حق و حقوق خود قانع باشد و دیگران نیز به حق خود برسند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: وقتی از مسئولین سلب اعتماد شود و از سویی دیگر، جنگ های روانی و تبلیغاتی گسترش پیدا کند قطعا نارضایتی ها بیشتر می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ما با کمبود مدیریت مواجه هستیم نه کمبود اجناس، گفت: امروز هرچه بخواهیم وجود دارد اما مردم به دلیل اینکه از نظر روانی آسیب دیده اند چند برابر نیازشان خرید می کنند و احتکار خانگی را به وجود می آورند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز نه مدیریت از جهات تبلیغاتی و نه مدیریت از جهت توزیع وجود دارد، بلکه رها گشته است، و این در حالی است که کار دولت مدیریت می باشد.

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *