خانه / تاپ خبر / حجت الاسلام و المسلمین عبادی: هیچ سازمانی به اندازه آموزش و پرورش اهمیت ندارد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی: هیچ سازمانی به اندازه آموزش و پرورش اهمیت ندارد

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از معاونین آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه امید است سال ۹۸ سال پر خیر و برکتی برای مردم، مسئولین و دانش آموزان باشد، اظهار کرد: کمتر کاری به اهمیت کار آموزش و پرورش وجود دارد، لذا باید قدر جایگاهی که در آن قرار دارید را بدانید.

 

وی افزود: وقتی حرف از اهمیت می زنیم مقصود یک نگاه تک بعدی نیست، زیرا اگر برای رشد انسان ها قدمی بردارید ارزش والایی را کسب می کنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در روایت داریم که اگر یک انسان به وسیله فردی دیگر هدایت شود ارزشش بیشتر از همه آنچه که آفتاب بر آن می تابد، است، خاطر نشان کرد: اگر چنانچه یک نفر به وسیله ما گمراه شود به مانند ویران کردن یک عالم می باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: تاثیرگذاری بر روی اشخاص در هر زمان و شرایطی وجود دارد لذا باید توجه داشت که در بسیاری از برخوردها ممکن است که انسان به گمراهی کشیده شود.

 

وی یادآور شد: باید بدانید که سرنوشت ها، مسئولین و سیاستمداران آینده و سازندگی، در آموزش و پرورش رقم می خورد و این مسئولیتی است که امروز در دست شما قرار دارد.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *