خانه / تاپ خبر / انتقاد امام جمعه بیرجند از تغییر فرهنگ‌ها

انتقاد امام جمعه بیرجند از تغییر فرهنگ‌ها

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران و معاونین صدا و سیمای استان اظهار کرد: اگرچه این سازمان نوپاست اما اصولا نوع کاری که بر دوش شما قرار دارد یک کار بسیار سنگین است، لذا نباید تنها به کارهای گذشته قانع شوید.

 

وی افزود: چه در سطح ایران اسلامی و چه در سطح خراسان جنوبی با توجه به ویژگی های بالایی که دارد باید کار و تلاش بسیار صورت گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از زمان قدیم ویژگی های فرهنگی خراسان جنوبی زبانزد عام و خاص بوده و هست، خاطر نشان کرد: امروز با بزرگترین تهاجم، یعنی تهاجم فرهنگی روبرو هستیم لذا همه مسئولیم تا فرهنگ ناب ایران اسلامی و همچنین فرهنگ ناب خراسان جنوبی را حفظ کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: امروز متأسفانه به عنوان کار فرهنگی، در پیش چشم من و شما در حال تغییر فرهنگ غنی‌مان هستند.

 

وی یادآور شد: آنچه اکنون به عنوان فرهنگ خراسان جنوبی مطرح می کنند تغییر یافته فرهنگ ناب استان است، لذا باید حواسمان جمع باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رسانه ملی را نمی توان با دیگر رسانه ها قیاس کرد، ادامه داد: هر مسئله ای که دچار آسیب شود با یک سرمایه گزاری جدید قابل بازسازی است، در تحمیل جنگ ۸ ساله، خیلی از شهرها و روستاها نابود شد و مجددا احیا شدند، اما اگر فرهنگ تغییر پیدا کند به هیچ وجه قابل بازسازی نیست، لذا حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم، این است که آنچه بوده را حفظ کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: مسئولیت امانتی در دست من و شماست، بنابراین یا نباید مسئولیتی را بپذیریم و یا اگر قبول می کنیم باید این امانت را حفظ کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی به مردم تعلق دارد، گفت: باید به این سوال پاسخ داد که آیا آنچه در زوایای گوناگون فرهنگی اقتصادی و… به مردم می دهیم دقیقا همان آرمان مردم، انقلاب و اسلام است؟

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید در گفتار راستگو باشیم و امانت نیز یعنی همین، لذا نباید گفته ها را تغییر، کم و یا زیاد کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه کشتن وقت، یعنی کشتن عمر مردم، گفت: باید همسو با آرمان های انقلاب و اسلام حرکت کنیم، در مقابل آنهایی که به حق دیگران تجاوز می کنند ایستادگی کنیم و نسبت به آنچه در منطقه می گذرد و مظلومین را قتل عام می کنند، ساکن ننشینیم.

 

وی یادآور شد: اگر در مرگ خاشقچی دشمنان حالت انفعال به خود گرفتند و دنیا تحریک شد، به این دلیل بود که رسانه ها درست عمل کردند و یک صدا شدند، اما چرا در خصوص فلسطین، یمن، عراق و… رسانه ها یکپارچه و یک صدا عمل نمی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: ضمن تشکر از اقداماتی که انجام می دهید اما باید محصول اقدامات شما این شود که نوجوان امروز در برابر ستمگران و تجاوزگران نقاد و مبارز به بار آید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: همه ما مسئول هستیم و اگر چنانچه دنیا در مقابل ستم ستمگران سکوت کند، آن ها بر همه ی ملت ها مسلط می شوند، اما اگر جامعه را بیدار نگه داریم زمین گیر خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: کارتان کار سختی است و باید ۲۴ ساعته جامعه را تغذیه کنید، اما این سختی را تحمل کنید و تحت تاثیر هیچ گروه، حزب و روزنامه ای قرار نگیرید، به وظیفه خود در چارچوب قانون عمل کرده و به سلیقه ها اعتنا نکنید.

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *