خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: گروه های جهادی از فرصت انقلاب به خوبی استفاده می کنند

امام جمعه بیرجند: گروه های جهادی از فرصت انقلاب به خوبی استفاده می کنند

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام به تمامی مسلمانان جهان اظهار کرد: زندگی انسان ها تمامش فرصت است و در زندگی ما نیز فرصت این انقلاب عظیم با آرمان های اسلامی، انسانی و وحیانی پیش آمده است، اما هر کسی به فراخور انگیزه های خودش از آن بهره می گیرد.

 

وی افزود: در صدر اسلام نیز فرصت عظیمی چون بعثت پیامبر اکرم پیش آمد که بعدها تغییر و تحول عظیمی در جهان ایجاد کرد و دوست و دشمن نیز به این فرصت اقرار می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: آنچه که از طرف خدا آمد، رحمت للعالمین بود، اما بهره برداری های مختلفی از آن شد؛ برخی ها از این فرصت برای دنیایشان و برای پول، مال و موقعیت اجتماعی بهره برداری کردند و عده ای نیز بر اساس آرمان های انسانی و وحیانی بهره جستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: شاید برخی ها با انگیزه مادی از فرصت وحیانی بعثت، به پست هایی رسیدند، اما فکر می کنم آن افراد محروم ترین انسان ها بوده اند.

 

وی ادامه داد: در مقابل آن انسان های مادی گرا، اگرچه ابوذر غفاری هیچگونه امتیاز مادی نگرفت، اما بالاترین امتیازات معنوی را کسب کرد که البته همراه با تلخی های فراوان بود، همچنین عمار یاسر، چون بر اساس ایده های معنوی خودش کار می کرد دوشش را زیر بارهای سنگین می گذاشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: فرصت انقلاب ما یک فرصت استثنایی است اما اینکه چه کسی بتواند چه بهره ای از آن ببرد، به درونش بر می گردد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: اما به دور از این غوغای امروزی، اینکه یک عده جوان با انگیزه، چه از حوزه و چه از دانشگاه حاضرند بدون منت به مردم خدمت کنند، نشان می دهد که این افراد آرمان ها، ارزش ها، فداکاری ها، ایثار، محبت، دست گیری از محرومین و اجرای عدالت را فراموش نکرده اند، مشکلات امروزی را کنار گذاشته اند و به دنبال هدف خود حر کت می کنند و دقیقا همان کارهایی را انجام می دهند که عمار و ابوذر انجام می دادند.

 

وی با اشاره به اینکه این راهی که می روید راه درستی است، عنوان کرد: اکنون در شرایطی هستیم که هوا آلوده و تاریک است اما این گرد و غبارها فرو خواهد نشست و آن افرادی که خواهند دانست هیچگاه اشتباه نکرده اند، شماها خواهید بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه گروه های جهادی از فرصت انقلاب به خوبی استفاده می کنند، گفت: بنده و امثال بنده حسرت می خوریم که این توفیق را نداریم، لذا از شما بسیار قدردانی و تشکرمی کنیم و سلام ما را نیز به دیگر همکارانتان برسانید و اگر بشارتی نیز پیش آید که بتوانیم دیگران را ببینیم خوشحال خواهیم شد و باعث توفیق ما خواهد بود.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *