خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: دزدها، اختلاس گرها و خیانت کارها زیاد نیستند اما ننگ این جامعه انقلابی به شمار می روند

امام جمعه بیرجند: دزدها، اختلاس گرها و خیانت کارها زیاد نیستند اما ننگ این جامعه انقلابی به شمار می روند

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای حاج سیدعلیرضا عبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیرجند ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب گفت: افکار و عقاید تشیع که از منبع وحی و خاندان عصمت و طهارت سرچشمه می‌گیرد افکار نابی است که ممکن است نسبت به این مسئله بی‌خبر باشیم.

 

وی افزود: مسئله امامت و نیز جانشینی انبیاء الهی(ع) در طول تاریخ اصولی دارد که تغییرناپذیر و بر چهار اصل مبتنی است؛ برگزیده شدن از سوی خداوند، داشتن حجت الهی و معجزه برای مردم، علم الهی برای پاسخگویی به نیازهای بشر و عصمت، از جمله اصول و شرایط جانشینان انبیاء الهی است و این اصول هیچگاه دچار تغییر و خدشه نمی‌شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ سال است استکبار جهانی، فلسطین را اشغال کرده و مشغول کشتار مردم است؛ رئیس جمهور ابله آمریکا نیز بر خلاف تمام حقوق و قوانین بین‌الملل در مقابل چشم مردم دنیا «معامله قرن» را انجام داد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی تصریح کرد: در راهپیمایی‌های بازگشت که هر هفته توسط مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود، طی یک سال گذشته حدود ۳۰ هزار نفر با گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده‌ حدود ۳۰۰ نفر نیز به شهادت رسیدند.

 

وی بیان کرد: کشتار مردم مظلوم یمن و فجایع بعد از آن را نیز امروز مشاده می کنید؛ غربی‌ها گرچه به ظاهر اعلام می‌کنند نظام برده‌داری از بین رفته اما رفتار آن‌ها در سرکوب و حمله به مردم مظلوم و آزادی‌خواه کشورهایی همچون یمن، بحرین و دیگر ملل آزادی‌خواه به خوبی ثابت می‌کند آن‌ها‌ به دنبال برده‌داری و استثمار نوین هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: آمریکای جنایتکار پس از جنگ جهانی دوم به بیش از ۵۰ کشور حمله و در امور کشورها مداخله کرده است، اما ۱۷ هفته است که عده‌ای از مردم فرانسه به خیابان‌ها می‌آیند و سؤالشان این است که چرا ۹۹ درصد ثروت کشور بین یک درصد سرمایه‌دار توزیع شود، اما دولت فرانسه به جای جواب دادن به این سؤال با حمله به این مردم آن‌ها را کور کرده و قطع عضو می‌کند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی گفت: غربی‌ها در آتش‌افروزی جنگ در منطقه و جهان و فروش اسلحه به کشورها ید طولایی دارند، متاسفانه شاهدیم کسانی در جامعه ما که یا خائن هستند و یا ابله به دنبال این جنایتکاران بین‌المللی هستند.

 

وی ابراز کرد: آمریکا، انگلیس و اسرائیل دشمنان بشر هستند و امروز همگان مشاهده می کنید که در جهان دست به چه جنایت هایی می زنند و هر زمانی که زمینه ای پیدا شود، در جهت ایجاد جنگ و فروش اسلحه ورود پیدا می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: مردم شریف انقلاب اسلامی بهترین مردم به شمار می روند اما در کنار این بهترین ها که اکثریت را تشکیل می دهند، یک اقلیت هایی نیز هستند که هم برای خود و هم برای ملت و کشور درد سر ایجاد می کنند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی خاطر نشان کرد: یک ایرانی که با اسرائیل دست دهد و با آن همکاری کند و دانشمندان مان را از جمله دانشمند هسته ای احمدی روشن را ترور کند، نمی تواند نام ایرانی بودن را بر خود بچسباند.

 

وی تصریح کرد: آنانی که اختلاس، دزدی، و ترویج به بی عدالتی می کنند و با نیرنگ نرخ سکه و دلار را بالا می برند و مردم را اذیت می کنند، اکثریت مردم نیستند و در اقلیت می باشند اما به مردم خیانت می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دزدها، اختلاس گرها و خیانت کارها زیاد نیستند اما ننگ این جامعه انقلابی به شمار می روند، افزود: باید به خود آییم و بنگریم که آن اخلاق اسلامی، تعهد انسانی، دوست داشتن مردم و فداکاری برای ملت چه شده است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی عنوان داشت: در یک دورانی برخی ها به جای خدا آتش می پرستیدند و مشرک بودند حال بعد از قرن ها برخی ها در آتش بازی چهارشنبه آخر سال عوض اینکه با خدا نیایش کنند، با آتش بازی می کند لذا باید این تفکر را شستشو داد.

 

وی با بیان اینکه طبق خبرها، ۲۴ تن مواد منفجره برای چهارشنبه سوری و آتش بازی مصرف شده است، آیا اینگونه عمل کردن، انسانیت است؟ گفت: خوشبختانه مردم استان ما کمتر درگیر چنین مسائلی هستند اما همین موضوع ابزاری شده است در دست دشمن برای مردم آزاری ملت به دست خود ملت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید همدیگر را نصیحت کنیم که چرا این کارها را انجام می دهیم و از طرفی آرزو کنیم که خدمت گزار و دوست دار مردم باشیم.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی ادامه داد: آمار تصادفات جاده‌ای در کشور بالاست، رعایت قوانین رانندگی و حفظ جان خود و دیگران ضروری است و آمار و ارقام بالای مسافرینی که از جاده‌ها به خانه نمی‌رسند برای ما نگران‌کننده و تأسف‌بار است.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *