خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: انسانی که ایمان داشته باشد مقام و صندلی برایش ارزشی ندارد

امام جمعه بیرجند: انسانی که ایمان داشته باشد مقام و صندلی برایش ارزشی ندارد

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان با اشاره به اینکه شما پیش از آنکه ما حرفی بزنیم در عمل جلو هستید، اظهار کرد: آن دسته از افرادی که به یاد خدا هستند و با جهان خلقت، مبدا و معادشناسی آشنایند و نقشه راه را می دانند پیروز میدان ها خواهند بود.
وی افزود: کسانی که از یاد خدا بازمانده اند دچار یک زندگی تنگی که از گور کافر نیز تنگ تر است و تمامش خواب و شهوت می باشد خواهند شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این کشتن انسان ها، دزدی ها، حرص و طمع ها و همچنین غارت و ویران کردن شهرها به خاطر زندگی و فرهنگ تنگی است که برخی از انسان ها دارند، به درست و نادرست، حق و باطل کاری ندارد و فکر می کنند تمام هستی در یک لقمه و استراحتگاهی راحت خلاصه می شود، چنین انسان هایی بدترین نوع حیوانات هستند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه پیغمبران خدا هدایت و نجات همه انسان ها را می خواستند، تصریح کرد: در بین پیامبران الهی هیچ پیغمبری را به اندازه حضرت محمد(ص) مورد آزار و اذیت قرار نگرفته است،اما پیامبر اکرم برای همه خیر و خوبی می خواست.
وی با اشاره به اینکه تمام خصوصیات انسان در اندیشه اش خوابیده است، گفت: کسی که ایمان ندارد، هنگامی که به مسئولیتی می رسد صندلی و مقام برایش ارزرش می شود و انجام وظیفه برایش مهم نیست، اما آن فردی که ایمان دارد، به صندلی هیچگونه توجهی نمی کند بلکه به وظیفه اش نگاه کرده و برای به نتیجه رساندنش تلاش می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: کسی که پای حرفش که همان لا اله الا الله است بماند، و تسلیم امر خدا باشد، اجلش را به هر نحوی که فرار رسد خیر محض می داند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: ما به وجود مقدس شهدا، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تبرّک می جوییم و امیدواریم خداوند متعال ما را نسبت به وظیفه ای که به ایثارگران و خانواده شهدا داریم، آشنا سازد.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *