خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: دنیا می داند تنها کسی که حرفی برای گفتن دارد رهبر انقلاب است

امام جمعه بیرجند: دنیا می داند تنها کسی که حرفی برای گفتن دارد رهبر انقلاب است

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت شهادت امام هادی(علیه السلام) به تمامی مسلمانان جهان اظهار کرد: مقدم شما مایه خیر و برکت است و برکاتی را نیز به همراه خواهید داشت.

 

وی افزود: از ویژگی های ائمه اطهار و اهل بیت این است که دوست و دشمن کمالات آن ها را نمی توانستند انکار کنند و اکنون نیز نمی توانند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: آنچه در تاریخ مشاهده می کنیم این است که رقابت ها بر سر مسائل دنیایی و حکومتی بوده نه تقوا، عصمت و علم.

 

وی با اشاره به ولادت حضرت علی(ع) در ماه رجب تصریح کرد: هر انسان آزاده و دارای اندیشه و فکر آزاد، در هر جامعه ای که باشد و به هر میزانی که نسبت به حضرت علی(علیه السلام) شناخت دارد، به این حضرت اظهار ارادت می کند که آمار و ارقام در این خصوص بسیار فراوان است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز در شرایط آخر الزمانی قرار داریم، گفت: دنیا امروز در خفقان قرار دارد اما همگان شاهد هستیم که در اربعین حسینی که تنفس آزادی است، شیعه و غیر شیعه، مسلمان و غیر مسلمان و حتی یهودی کم نمی گذارند و حضوری شکوهمند دارند، و این عشق و علاقه نسبت به دیگر ائمه نیز وجود دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: مدعی های امروز بر سر مسائل مادی ادعا دارند اما بر سر علم، تقوا و ایمان مدعی وجود ندارد.

 

وی عنوان داشت: با همه دشمنی هایی که دشمنان بر علیه امام خمینی(ره) داشتند، اما در هنگام رحلت ایشان، تمامی پرچم های کشورها نیمه بر افراشته شد و این تأثیر امام راحل بر جوامع بین المللی را نشان می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز نیز دنیا می داند در زیر این آسمان، اگر گوش شنوایی وجود داشته باشد آن کسی که حرفی برای گفتن دارد و می تواند دنیا را نجات دهد رهبر اسلام است، اما با این وجود با ایشان نیز همیشه در حال جنگ هستند.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *