خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: یک نیروی ارتش مکتبی هیچ زمان برای منافع اشخاص و احزاب مبارزه نمی کند

امام جمعه بیرجند: یک نیروی ارتش مکتبی هیچ زمان برای منافع اشخاص و احزاب مبارزه نمی کند

به گزارش دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با کاروان قرآن عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش مکتبی بر اساس بصیرت های فکری و اندیشه های باز و ایمان، سلاح بر می‌دارد نه برای سلطه و سرکوب.

وی افزود: ارتش مکتبی در پای عقیده خود می ایستد و برای اجرای عدل و حق تلاش می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همواره باید سلسله مراتب وجود داشته باشد زیرا کارآمدی در این است، خاطر نشان کرد: یک نیروی ارتش مکتبی از صفر تا صد پای عقیده خود می ایستد و هیچ زمان برای منافع اشخاص و احزاب مبارزه نمی کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه مکتب های الهی مسلح به علم و تقوا، و حامل، حافظ و عامل به قرآن می باشند، گفت: شما نیز حامل و حافظ قرآن هستید و به همین جهت است که مخاطبانتان لذت می برند.
وی ادامه داد: امروز ذهن جامعه بشری از ارتش های لجام گسیخته ای که کارشان تجاوز به کشورهای دیگر و کشتن انسان هاست، پر است، لذا وقتی مردم این چنین ارتشی که برای مردم برکت و امنیت را به ارمغان می آورد را مشاهده می کنند، لذت می برند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شکوه، عزت و قدرت ارتش مایه فخر برای حق پرستان است، عنوان داشت: اقداماتی که شما انجام می دهید کمک به مظلوم است و نقش فرهنگی که در مسافرت ها و دیدارهایتان دارید بسیار حائز اهمیت می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه امروز پیوند و یگانگی فرهنگی ارتش در دنیا می درخشد، گفت: نیروهایی که به عنوان یک بازوی فرهنگی در ارتش فعالیت و به این خدمت خود افتخار می کنند، باید قدر جایگاهی که در آن قرار دارند را بدانند.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *