خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: سود واقعی حیات در ایمان به خدا بدست می آید

امام جمعه بیرجند: سود واقعی حیات در ایمان به خدا بدست می آید

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی وامام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در چهارمین اجلاس سراسری نماز خراسان جنوبی اظهار داشت: خداوند مخلوقات بسیاری دارد اما انسان را به عنوان اشرف مخلوقات آفریده است.

وی با بیان اینکه عشق با حُسن پیوند ناگسستنی دارد، گفت: اگر حُسن غیراختیاری باشد آن را حمد نمی کنند بلکه آن را مدح و توصیف می کنند اما اگر حُسن اختیاری باشد آن را حمد می گویند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هیچ معشوقی شایستگی عشق خداوند را ندارد، افزود: وجود مطلق خداوند است و تداوم خلقت تداوم فیض الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دنبال هر چیزی غیرخداوند می رویم خیالات و مجازی است و تنها کسانی که به دنبال ایمان خداوند رفتند از سرمایه حیات سود بردند، ادامه داد: خوش بحال کسانی که اهل نماز و عشق و توجه به خداوند هستند و اندیشه خود را مطهر به قرآن و دعا می کنند.

وی با بیان اینکه خداوند انسان را به عنوان اشرف مخلوقات آفریده است، گفت: انسان دنبال هر چیزی غیر از خداوند برود خیال است و واقعیت ندارد .

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کسانی که با داشتن ایمان به دنبال خداوند رفتند از سرمایه حیات سود بردند، افزود: خوشابحال کسانی که اهل نماز و عشق و توجه به خداوند هستند و اندیشه خود را مطهر به قرآن و دعا می‌کنند .

حجت الاسلام و المسلمین ادامه داد: عمر انسان که بزرگترین سرمایه است را نباید ضایع کرد اما برخی از راه‌های شیطانی مانند باغ، پول و خانه ما را محاصره می‌کند.

وی با بیان اینکه سود واقعی حیات در ایمان به خدا به دست می آید گفت: کسانی که اهل نماز و عشق و توجه به خداوند هستند و اندیشه خود را مطهر به قرآن و نیایش می کنند سعادتمند می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *