خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: دشمنان اسلام پایگاه های اعتقادی شیعه را نشانه گرفته اند

امام جمعه بیرجند: دشمنان اسلام پایگاه های اعتقادی شیعه را نشانه گرفته اند

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در مراسم تودیع و معارفه مدیر بنیاد‌ فرهنگی مهدی موعود (عج) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شرایط کار و فعالیت در استان خراسان جنوبی بسیار مهیاست زیرا از لحاظ فرهنگی و ایمانی در نقطه مطلوبی قرار داریم، اظهار کرد: دشمنان و مستکبرین عالم با کل اسلام دشمن‌اند، لذا نسبت به جریان های مختلفی که به دین وصل می شوند، ارزیابی هایی دارند و با اقدامات کارشناسی خود مواردی که برای آن ها گران است را جدا سازی می کنند.

وی افزود: یک محقق صهیونیستی در رابطه با شیعه اینگونه لب به اعتراف می گشاید که ” ما نسبت به تسلط بر مسلمین هیچگونه مشکلی نداریم اما در میان مسلمانان شیعه به مانند یک مرغ بلند پرواز می باشد که دارای یک بال سرخ شهادت، یک بال سبز انتظار و یک محافظ به نام ولایت فقیه است که از تیر رس ما خارج شده و ما از این جهت نگران هستیم”.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه صهیونیست ها و دشمنان اسلام می کوشند تا این پایگاه های اصلی شیعه را بکوبند، ادامه داد: طراحان تبلیغاتی که منشأ آن از غرب سرچشمه می گیرد به حق و باطل کاری ندارند و تنها به اظهارات خود استناد می کنند، و لذا چه در بحث های سیاسی و نظامی و چه در بحث های دینی و مذهبی دروغ های شاخداری می گویند که با هیچ عقلی سازگار نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: دشمنان در سلطه گری های نظامی خود بیش از ۷۰ سال است که فلسطین را اشغال کرده اند و با کمال پررویی همواره می گویند “سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین،” در حالی که فلسطین جزء سرزمین های قدیمی است که تاریخ در هیچ زمانی آن را بدون جمعیت ندیده است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی جریان هلوکاست را که دروغی محض بود، مطرح کرد و اگر در کشوری فردی نسبت به این دروغ  تردید کند مجرم شناخته می شود و راهی زندان می شود، تصریح کرد: در فرانسه که مهد آزادی بیان است، اگر به پیغمبر اسلام و قرآن اهانت شود می گویند آزادی بیان است، اما هیچ کسی حق ندارد در رابطه با هلوکاست سخن گوید و نسبت به آن تردید کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: اروپایی ها هنگامی که راهی آمریکا شدند دروغ هایی در جهت کشف این قاره ساختند، در حالی که قاره آمریکا دارای مردمی بود که از خود دین و فرهنگ داشتند، اما اروپایی ها از ۱۰۰ میلیون انسان، جمعیتی بالغ بر۸۰ میلیون را قتل عام کردند و بر روی قبرشان ایالت متحده آمریکا را به وجود آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه تقریبا همه ادیان الهی به منجی اعتقاد دارند، گفت: این مسئله ای اصیل و ریشه ای است که از زمان پیامبر اکرم به آن اشاراتی شده است، اما امروز می بینید که استکبار برای این مسئله چه بازی هایی که در نمی آورد.

وی ادامه داد: کار کردن بر روی بحث تخصصی و فوق تخصصی در حوزه مهدویت خبرهای خوشی است که به گوش می رسد و بنیاد مهدویت نیز می تواند رابط بین این استان با مرکز کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم عاشق وجود حضرت مهدی(عج) هستند، افزود: باید افرادی که وظیفه ارتباط با مردم را بر عهده دارند تغذیه شوند تا بتواند به خوبی مسائل مربوط به مهدویت را در اختیار مردم قرار دهند و این بهترین راه است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه به آینده بسیار امیدواریم، گفت: اگر بخواهیم از انحرافات پیشگیری کنیم باید جامعه را از منابع مطمئن تغذیه کنیم تا دیگر افراد به سمت اسلامی که یهودی ها آن را ترسیم می کنند، نروند.

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *