خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: موج های سیاسی، نمی تواند اهل ایمان را غرق کند/ موج های آخر الزمان قتلگاه فرعونیان خواهد شد

امام جمعه بیرجند: موج های سیاسی، نمی تواند اهل ایمان را غرق کند/ موج های آخر الزمان قتلگاه فرعونیان خواهد شد

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران، مسئولین و نخبگان شهرستان های قاینات و زیرکوه اظهار کرد: واژه دنیا در کلام خدا، احادیث و کلام شاعران آمده، اما در هر جایی معنی خاص خودش را دارد؛ گاهی کلمه دنیا به معنای نقطه مقابل آخرت است و اینجاست که گفته می شود این دو عنصر با یکدیگر ناسازگارند.
وی افزود: خدا همه عالم را برای انسان آفریده است اما اگر انسان به جای استفاده از ابزارهای الهی که برای رشد و کمال انسان آفریده شده اند برای هدف پست خود استفاده کند، پست خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دنیا به مانند یک خواب است، خاطر نشان کرد: باید حواسمان جمع باشد که در این عمر کم، فرصت ها را از دست ندهیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه انسان سرنوشت آخرتش را در این دنیا رقم می زند، تصریح کرد: دنیا محل آزمایش است، لذا برخی نمره خوب و برخی نمره بد می گیرند و در این شرایط آخرالزمانی نیز این آزمایش ها سخت تر شده است.
وی با اشاره به اینکه ما در یک شرایط خاص قرار داریم، ادامه داد: در نظام اسلامی نباید بی عدالتی صورت گیرد، بلکه باید امور بر اساس عدل و کارشناسی های صورت گرفته انجام شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: رشد جامعه بشری هنگامی محقق می شود که هر چیزی در جای خودش قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: ما در یک آزمایش سخت قرار داریم و امروز در جامعه مشاهده می کنید برخی ها در پول غرق شده اند به گونه ای که دیگر به فکر بقیه نیستند و برخی ها نیز دچار فقر شده و به نان شبشان محتاج‌ هستند.
وی با بیان اینکه امروز کارشناسان زیادی در کشور وجود دارد، اما تعهد به اقدامات شرط است، گفت: اگر فرصت ها را از دست دهیم و دچار غرور گردیم، مسئولیت برای ما وزر و وبال خواهد شد و این دریایی است که فرعونیان را غرق کرده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حزب و گروه فایده ای ندارد، عنوان داشت: متأسفانه روز به روز مشکلات را بیشتر می کنند و این مشکلات به درون بر می گردد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه اگر رهنمودهای رهبر انقلاب را عمل کنیم و همچنین اگر اقتصاد مقاومتی را بر اساس عدل پایه گذاری کنیم صهیونیست‌ها، آمریکایی ها و دیگر دشمنان انقلاب هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.
وی ادامه داد: ما به دشمنان فرصت جولان می دهیم، در صورتی که آن ها حتی خودشان را نمی توانند حفظ کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: امروز در دست من و شما یک مسئولیت جزئی قرار دارد و نباید به خاطر داشتن آن مغرور گردیم بلکه باید به احکام دین عمل کنیم، زیرا در غیر این صورت آبروی ائمه اطهار و حضرت مهدی(عج) را خواهیم برد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه تقوا، راهی است که نمی گذارد در دنیای امروز غرق شدیم، ادامه داد: خدا با ماست و ما را راهنمایی می کند لذا نباید ترسید.
وی با اشاره به اینکه موج های سیاسی، نمی تواند اهل ایمان را غرق کند، گفت: من و شما نباید اهل فتنه باشیم اما از فتنه نیز نباید بترسیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: فتنه های آخرالزمان همانند موج های دریای نیل است که قتلگاه فرعونیان خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: همه مشاهده کردید که در این چهل سال چه اتفاقاتی به وقوع پیوست، خواسته ی همه دنیا این بود که این انقلاب شکل نگیرد اما خدا خواست و این انقلاب به پیروزی رسید و از این به بعد نیز به راه خود ادامه خواهد داد.

 

وی با بیان اینکه کار را باید دست عقل داد نه دست نفس، افزود: این انقلاب با قدرت، موج ها را در هم می شکند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  در پایان با اشاره به اینکه حکومت کردن افتخار نیست بلکه خدمت کردن افتخار است، گفت: امیدواریم هر مسئولی در جای خودش این ناامیدی ها را که برخی در دل مردم می کارند، خنثی کنند.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *