خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: مسلمانان باید در برابر توطئه‌های دشمن هوشیاری و بصیرت داشته باشند

امام جمعه بیرجند: مسلمانان باید در برابر توطئه‌های دشمن هوشیاری و بصیرت داشته باشند

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیدعلیرضا عبادی در نشست علما، ائمه جمعه و جماعت اهل سنت خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر حقیقت دین خدا تحقق یابد اصل دین توحید است و اگر مانعی در تحقق توحید نباشد کلمه توحید لازمه است.

وی افزود: هرکجا که توحید کلمه، آسیب می‌بیند مانعی از هوای نفس ورود پیدا کرده است چون تحقق هر امری مبتنی بر دو امر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این عالم که عالم تضاد است برای هرچیزی آفت است بیان کرد: همانگونه که هر سرمایه گذاری در هر پروژه‌ای که امکانات تولیدی را فراهم می‌کند یکی از شاخصه آنها رفع و دفع آفات است در امور انسانی نیز اینگونه است.

بدترین شرک این است که فردی در سرنوشت انسان‌ها به نفع منافع خود دخالت کند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه انسان اندیشه، فرهنگ و عقیده است و روی عمر خود سرمایه‌گذاری کرده است تصریح کرد: در این راستا انسان باید آفت‌ها را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه بدترین شرک این است که فردی در سرنوشت انسان‌ها به نفع منافع خود دخالت کند یادآور شد: جامعه اسلامی باید برای حفظ اسلام متوجه این دشمنان باشد.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: اسرائیل مجری برنامه‌های دشمن است و بین مسلمانان از هر طریقی که بتواند تفرقه ایجاد می‌کند بنابراین باید مسلمانان هوشیار باشند.

اقداماتی که شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی انجام می‌دهند هیچ ربطی به اسلام ندارد

وی با بیان اینکه شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی اقداماتی که انجام می‌دهند هیچ ربطی به اسلام ندارد و آسیب آنان باقی است گرچه عاقبت رسوا می‌شوند افزود: آنچه در جمع کثیر مسلمین وجود دارد هوشیاری و بصیرت است که باید مورد توجه مسلمانان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه در جاهایی که واجبات الهی زیر پا گذاشته می‌شود کسی حرفی نمی‌زند گفت: ویران کردن شهرهای مسلمانان حرام است اما کسی حرفی نمی‌زند و مسلمانان باید در برابر این قانون شکنی الهی و قتل عام مسلمانان بایستد.

 

منبع: تسنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *