خانه / تاپ خبر / وزیر اطلاعات در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مردم خراسان جنوبی در برابر طوفان فتنه ها همیشه مقاوم هستند

وزیر اطلاعات در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مردم خراسان جنوبی در برابر طوفان فتنه ها همیشه مقاوم هستند

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از شبستان حجت الاسلام علوی گفت: خراسان جنوبی دارای مردمانی سخت کوش، صبور، مقاوم و انقلابی است که در فضل، فضلیت، علم، دانش و معرفت و بصیرت مانند درختان کویر در مقابل طوفان فتنه ها مقاوم و بهره دهی پربرکتی دارند.

حجت الاسلام «سید محمود علوی» صبح امروز (دوشنبه ۲۲ بهمن) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تبریک دهه فجر و فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: خراسان جنوبی دارای مردمانی سخت کوش، صبور، مقاوم و انقلابی است که در فضلیت، علم، دانش، معرفت و بصیرت مانند درختان کویر در مقابل طوفان فتنه ها مقاوم و بهره دهی پربرکتی دارند.

وزیر اطلاعات حضور آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی را موجب همدلی و برکت برای استان توصیف کرد و گفت: بزرگان خراسان جنوبی از جمله نماینده ولی فقیه که من از زمان حضور ایشان در ارتش و همچنین در مجلس شورای اسلامی، با ایشان آشنایی دارم، دارای زهد، فضلیت و معرفت هستند و راهنمای راه هدایت مردم بوده و هستند.

وی به حضور خود به عنوان سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: از استان های مختلف از من به عنوان سخنران دعوت کرده بودند اما به دلیل اینکه دِین خود را نسبت به مردم این استان ادا کرده و همچنین به دلیل حضور آیت الله عبادی و استاندار خدمتگزار این استان، به بیرجند آمدم.

وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی تاکنون پای انقلاب آنچه در توان داشته اند، گذاشته اند و ما وظیفه داریم دِین خود را نسبت به این مردم فهیم و انقلابی ادا کنیم.

«محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی هم در این دیدار خراسان جنوبی را یکی از امن ترین استان های کشور ذکر کرد و گفت: این استان با وجود ۳۳۱ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان و همچنین دارا بودن بیشترین مرز مشترک با این کشور، یکی از امن ترین استان هاست و دارای کمترین آسیب ها و چالش است.

وی افزود: ۱۰ درصد جمعیت خراسان جنوبی را اهل سنت و ۹۰ درصد را شیعه تشکیل می دهد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: به دلیل تقویت نیروهای نظامی و ارتش در منطقه و اشراف اطلاعاتی و انسجام بین تمامی نیروهای استان به ویژه روستاییان و عشایر غیور و مرزنشینانی که علی رغم خشکسالی همچنان در مرزها، حضور دارند، امنیت مثال زدنی در استان حاکم است.

وی گفت: خراسان جنوبی دارای مردمی متدین و انقلابی است و ما کمترین چالش های امنیتی را در این استان داریم که این مهم حاکی از همدلی و همراهی مردم با انقلاب است.

در این دیدار آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به دلیل تاکید بر حضور به موقع خود و دیگر مسئولان در آغازین ساعت شروع راهپیمایی در کنار مردم، از ایراد سخنرانی خودداری کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *