خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: توفیق انجام هر عملی به انگیزه فرد بستگی دارد نه شانس و اقبال

امام جمعه بیرجند: توفیق انجام هر عملی به انگیزه فرد بستگی دارد نه شانس و اقبال

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با سردار فتحیان مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورایی کشور اظهار کرد: این گفته عالم بزرگ آیت الله بهاءالدینی مبنی بر اینکه حلال خدا را حلال و حرام خدا را حرام بدانید و همچنین خدمت کردن به بندگان و در راستای ولایت الله که وسیله بندگان صالح خداست حرکت کردن، نقشه راه را نشان می دهد.

وی افزود: همچنین از مرحوم لنکرانی سخنی به صورت مکتوب مانده که می فرمایند من پنجاه سال در دین شناسی کار کردم و آنچه به دست من آمد این است که بعد از انجام واجبات خدمت به مردم در درجه بعدی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: توفیق هر عملی شانس و اقبال نیست بلکه به انگیزه درونی هر فرد بستگی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه اگر انسان بخواهد هدایت شود، قطعا هدایت خواهد شد، تصریح کرد:  یقین بدانید که این توفیق الهی بوده است که شما در این راه که همان خدمت به مردم و مستضعفان است، قرار گرفته اید، لذا قدر آن را بدانید و از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *