خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: هم بیان و هم قلم از ذکر خصوصیات شهید صیاد شیرازی قاصر است

امام جمعه بیرجند: هم بیان و هم قلم از ذکر خصوصیات شهید صیاد شیرازی قاصر است

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با امیر سرتیپ سید حسام هاشمی مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا و جانشین هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: صیاد شیرازی و تمامی شهدای انقلاب نمرده اند بلکه زنده اند.

وی با اشاره به اینکه این افراد منازل و راه های بسیاری را طی کردند، افزود: خدا به همه شما و آزادگان عزیز، در هر لباسی که هستند اجر عطا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی برای آن دسته از افرادی که در راه دین تلاش می کردند ارزش بسیاری قائل بود، گفت: اگر ایمان باشد همه چیز درست می شود، و صیاد شیرازی مردی بود که در ایمان نمونه بود.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه برای بیان خصوصیات صیاد شیرازی هم بیان و هم قلم قاصر است، خاطر نشان کرد: همه ی ما مدیون امام راحل هستیم زیرا ایشان فتح الباب معارف انبیاء بودند، لذا اگرچه دنیا ناسپاسی می کند اما امام راه حل را نشان داده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: با راه حل جنگیدن خود را شقی کردن است، لذا با این وحشی گری های امروز و کشتن افرادهای بی گناه، انسان درست نمی شود.

وی مطرح کرد: راه حل امام خمینی(ره) راه حل جهان است و تنها به ایران خلاصه نمی گردد.

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *