خانه / درس اخلاق / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هیچ بیماری خطرناک تر از تفکر سرمایه‌داری لیبرالی نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هیچ بیماری خطرناک تر از تفکر سرمایه‌داری لیبرالی نیست

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی با اشاره به اینکه فرهنگ سرمایه‌داری در برخی از افراد کشور نفوذ کرده است، گفت: هیچ بیماری خطرناک تر از تفکر سرمایه‌داری لیبرالی نیست و کسانی که حمایت می‌کنند یا بی تفاوت در این فاجعه بزرگ انسانی هستند در تمام جنایات ها شریک آنان هستند.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۲۹ دی) در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: همه رمزها در شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در وصیت آن حضرت است و در طول این ۱۴۰۰ سال هر زمانی سوال شده که قبر حضرت کجاست همه در آن می‌مانند! و این برای همیشه کافی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: فدائیان اسلام در روزی که همه سرنوشت این کشور در دست دشمنان درجه یک بود، در برابر دشمنان فتح بابی کردند که باید از کشور و ناموس دفاع کرد بنابراین فدائیان اسلام درس دفاع را به مردم آموختند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی با اشاره به مصیبت بزرگ غزه و فلسطین، افزود: با شناسنامه ننگین اروپاییان، که البته ایالات متحده امریکا نیز اروپایی‌ها هستند که برخلاف دروغ‌های که منتشر می‌کنند که قاره امریکا را کشف کردند اما قبل از آن با این قاره رفت و آمد بوده و سرخ پوستان بومی امریکا تمدنی با جمعیت ۱۰۰ میلیونی داشتند و اروپایی‌ها متهم هستند که ۸۰ میلیون نفر از جمعیت مردم بومی قاره امریکا را به بدترین وجه کشتند و بر روی قبر آنان ایالات متحده ساختند و هر سال هم جشن می گیرند!

وی با تاکید بر اینکه اساس کار اروپایی‌ها بر دروغ است، عنوان کرد: مسئله هولوکاست که به گفته محققان تاریخی به این معنایی که اروپاییان می‌گویند دروغ محض است اما اگر هم بوده به وسیله خودشان بوده است و اگر می خواستند این را جبران کنند لازمه آن این بود که از خاک اروپا یا آمریکایی که از صاحبانش دزدید، می بخشیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به بی حیایی اروپاییان در دروغگویی، ادامه داد: اروپایی‌ها هنگامی که مشابه تصرفی که در قاره امریکا کردند همان برنامه را در آفریقا هم داشتند اما مردم مقاومت کردند و نتوانستند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی بیان کرد: در کشورهای اسلامی نیز فلسطین را به عنوان مرکزی که بتوانند توسعه دهند در برنامه داشتند اما با مقاومت مردم مواجه شدند.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها هنگامی که فلسطین را به صهیونیست‌ها دادند این دورغ بزرگ را گفتند که سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین، گفت: منظور آنان از این سرزمین بدون جمعیت فلسطین است که جزو نقاط مسکونی کره زمین در طول تاریخ بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فلسطین را تحت عنوان هولوکاست تصرف کردند، افزود: بیش از ۷۰ سال می‌گذرد و هنوز جمعیت فلسطینی‌ها بیشتر از صهیونیست‌ها است.

 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌های غاصب در طول هفتاد سال اشغال فلسطین مردم بسیاری را به بهانه‌های مختلفی کشتند، ادامه داد: اروپایی‌ها در حالی دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند که اگر مردم کشوری حرف از آزادی بزند آنان را به خاک و خون می‌کشند و کشورشان را تخریب می‌کنند.

به گفته وی بارها بیان شده که برای تعیین تکلیف فلسطین باید از مردم این کشور رأی‌گیری شود تا سرنوشت کشورشان را مشخص کنند اما نمی‌گذارند و قریب یکسال است ترامپ رئیس جمهور امریکا برخلاف همه قوانین و قراردادها جاسوس خانه خود را به قدس منتقل کرده و حق فلسطینی‌ها را در بازگشت پایمال کرده است و هر هفته مردم فلسطین راهپیمایی بدون خشونت به عنوان نماد حق بازگشت فلسطینی‌ها برگزار می‌کنند و با گلوله جنگی صهیونیست‌ها غاصب به شهادت می‌رسند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکا و اروپایی‌ها جنایت‌های بسیاری در کشورهای اسلامی انجام می‌دهند، افزود: اگر دفاع جانانه نبود این‌ها هیچ حد و مرزی ندارند و عقل و دین و وجدان و هیچ قانونی ندارند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی با اشاره به اینکه مجموعه ای که جبهه ظلم را تشکیل می‌دهد متکی به عقبه هستند و اگر صدای مردم دربیاد هرگز آنان جرأت نمی‌کنند، گفت: در تمام جنایاتی که استکبار جهانی انجام دادند اگر ما نیز سکوت کنیم در این جنایت‌ها شریک هستیم.

وی ادامه داد: قتل خاشقچی منتقد آل سعود شکست کشورهای اروپا و امریکا و شکست سعودی ها را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه همه ما در برابر فریاد مظلومان مسئول هستیم، گفت: هنوز عده ای با کمال پرویی آمریکای جنایتکار و ننگین را بزک می‌کنند و در خواب آشفته خود می خواهند مشکلات ایران را از طریق انگلیس و فرانسه حل کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم جبهه ظلم که در طول تاریخ و معاصر است جبهه ستمگری است و هر کسی بی تفاوت باشد جزو این جبهه است و بسیار ننگ است که انسان برای زندگی کوتاه دنیایی با کسانی کوتاه بیاید که نام حیوان را نیز به ننگ کشیدند.

وی با بیان اینکه تمام فقر و گرسنگی و مصیبت‌ها بخاطر تفکر لیبرالی و سرمایه‌داری است، افزود: در این سیستم عده ای تمام اموال را می‌برند و عده ای از گرسنگی می‌میرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرهنگ سرمایه‌داری در برخی از افراد کشور نفوذ کرده است، عنوان کرد: هیچ بیماری خطرناک تر از تفکر سرمایه‌داری لیبرالی نیست و کسانی که حمایت می‌کنند یا بی تفاوت در این فاجعه بزرگ انسانی هستند در تمام جنایات ها شریک  و جزو جبهه آنان هستند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی با بیان اینکه امروز اگر مردمی توان دفاع از خود نداشته باشد این کفتارهای بین المللی اثری از آنان نمی‌گذارند، تاکید کرد: در دین الهی مسئله دفاع  و جهاد جزو  فروع اصلی دین است و  مسئولان باید تلاش کنند فرهنگ اسلام را حفظ و از آن دفاع کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *