خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برخی افراد منفی باف اسم سرگرمی‌های کاذب را شادی می گذارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برخی افراد منفی باف اسم سرگرمی‌های کاذب را شادی می گذارند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه عده‌ ای از افراد منفی باف متاسفانه شادی را از بیراهه می‌گیرند، گفت: اسم سرگرمی‌های کاذب را شادی می گذارند که عاقبت آن انواع بیمار روانی، اعتیاد، ولنگاری و تخریب فرد و جامعه است.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی  امروز (۲۷ دی) در دیدار با کاروان دوچرخه سواری چهل بهار یگان ویژه کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی امین و مقتدر جمهوری اسلامی ایران مسئولیت‌های متعددی را برعهده دارد و با توجه به اینکه در نیرورهای مسلح، نیروی انتظامی مباشرت مستقیم با مردم دارد لذا هم جمع بین صفات نیروهای مسلح را دارد و هم در بحث های مردمی و عاطفی به دلیل مباشرت روزمره با مردم چهره محبوبی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در نزد مردم محبوبیت دارد، گفت: در این شرایط ناآرام منطقه به زحمت مسئولان زیربط در ایران اسلامی شرایط مطلوبی حاکم است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی  خطاب به کاروان دوچرخه سواری چهل بهار یگان ویژه کشور، افزود: این حرکت نمادین و عاشقانه دوچرخه سواری شما پیام های گوناگونی دارد و پیام امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به دنیا می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه ورزش و تحرک به صورت فردی و همگانی از عوامل حفظ سلامت است، عنوان کرد: کار ارزشمند دوچرخه سواری شما پیام تشویقی و درسی برای برخی از جوانانی است که دچار ولنگاری شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جوانان باید جرأت به خود بدهند و از این نوع کارهای ارزشمند انجام دهند تا به لحاظ جسمی و روحی در سلامت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی  با اشاره به اینکه عده‌ ای از افراد منفی باف متاسفانه شادی را از بیراهه می‌گیرند، تصریح کرد: اسم سرگرمی‌های کاذب را شادی می گذارند که عاقبت آن انواع بیمار روانی، اعتیاد، ولنگاری و تخریب فرد و جامعه است لذا کار شما برای آنان هم درس است که راهشان را پیدا کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *