خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اهداف مقدس شهدا در جامعه پیاده شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اهداف مقدس شهدا در جامعه پیاده شود

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی با بیان اینکه اهداف مقدس شهدا در جامعه پیاده شود، گفت: به بار نشستن خون شهدا در گروی اقدامات مناسب مبلغین است که باید در قالب هنر انجام شود و تهاجمات و حملات از سوی استکبار جهانی بر پیکره حق و عدل تا آخر الزمان ادامه دارد.به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  و امام جمعه بیرجند و به نقل از شبستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز (سه شنبه ۲۵ دی) در دیدار با روحانیون مبلغ کاروان های راهیان نور اظهار داشت: کار تبلیغ در کاروان های نور یک کار مقدسی است و شما روحانیون خوشبخت هستید که چنین توفیقی پیدا کرده اید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار شما صرفا مسافرت یا زیارت نیست، گفت: مسئولیت مهمی بر دوش شما قرار گرفته است و بسیار اهمیت دارد زیرا اگر بخواهید پیام جبهه را به مخاطب منتقل یا مخاطب را متحول کنید به سرمایه بسیاری نیازمند هستید.

وجود جنگ تحمیلی علیه حق در طول تاریخ

وی با اشاره به اینکه یک سری سرمایه‌ها مربط به آگاهی از منطقه و جبهه نظامی است، ادامه داد: باید بر آمار و ارقام در هر بخشی نیز مسلط باشید تا به اقتضای حال به مخاطب منتقل شود و بالاتر از همه این موضوعات باید آگاهی‌ها همراه با تحلیل صحیح و بصیرت کافی از علل جریانات باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی با توجه به اینکه جنگ تحمیلی تنها برای انقلاب اسلامی نبوده است، افزود: در تاریخ می بینید که همواره جنگ در مقابل پیامبران بوده است و این موضوع از مطالبی است که جنبه کیفیت دارد و زمانی در ابلاغ پیام رسالت موفق خواهید بود که جان مطلب را از جنبه حقیقت بیان کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ایام متعلق به حضرت زینب(س) است، گفت: زحمت بسیاری در کربلا و بعد از آن در راه شام متحمل شدند و آن لحظه ای که حضرت زینب(س) پیام کربلا را رساندند چنان عرصه بر یزید از نظر افکار عمومی تنگ شد که کنار کشید و اجازه سوگواری برای امام حسین (علیه السلام) را صادر کرد.

مقابله همیشگی حق و باطل تا آخرالزمان

وی با بیان اینکه بر اساس آگاهی های مکتبی همواره حق و باطل، عدل و ظلم با یکدیگر رو به رو بوده اند، افزود: بشر در این زمینه ها آزمایش می شود و این موضوعات در قرآن کریم آمده است و کربلا سمبل همه وقایع تاریخی است هنوز کربلا ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی تاکید داشت: تهاجمات و حملات از سوی امور نفسانی، ظلم، بی عدالتی و استکبار جهانی بر پیکره حق، عدل، انسانیت و شرف تا آخر الزمان ادامه دارد بنابراین مسئولیت شما این است که آن را به شکل صحیح تبیین کنید.

لزوم پیاده سازی اهداف مقدس شهدا در جامعه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه آنگاه که یک چوب مشتعل می شود می تواند به دیگر جاها سرایت کند، گفت: مسئولیت بسیار مهمی دارید اما باید همه جهات کار شما در نظر گرفته شود و دوره هایی را افراد حاضر در این کار ببینند و کارتان سخت است و نیاز به تخصص و تجربه دارد و با نسلی مواجه هستید که حدود چهل سال با زمان جنگ فاصله دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید اهداف مقدس شهدا را پیاده کنید، افزود: به بار نشستن خون شهدا در گرو اقدامات مناسب شما مبلغین است که باید در قالب هنر انجام شود و اگر چنین تمهیداتی نیست باید پیشنهاد بدهید و هنوز نسل های اول و کارکشته ای هستند که بتوانند کیفیت روحیه شهادت طلبی را بالا ببرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تا مجتهد نشوید نمی توانید اجتهاد پیاده کنید، خاطرنشان کرد: اگر کاروان هایی که می روند کیفیت نداشته باشند نقص ایجاد می کند و این مسئولیتی است که بر گردن همه ما قرار دارد و در جهت ابلاغ پیام شهدا و یتیمان کربلا و امام سجاد (علیه السلام) و حضرت زینب(س) کار کنید و نقش اصلی در تحولات روحی و معنوی صورت بدهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *