خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند خطاب به مدیر عامل جدید آستان مبارک حضرت حسین ابن موسی الکاظم(ع) طبس : تغذیه فرهنگی مردم در دستور کار آستان مبارک قرار گیرد

امام جمعه بیرجند خطاب به مدیر عامل جدید آستان مبارک حضرت حسین ابن موسی الکاظم(ع) طبس : تغذیه فرهنگی مردم در دستور کار آستان مبارک قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیرعامل جدید آستان مبارک حضرت حسین ابن موسی الکاظم(ع) طبس اظهار کرد: آنچه بر اساس طرح تشکیلات سازمانی وجود دارد مسلما با تخصص و تجربه ای که داشته اند تنظیم شده اما هر قانون و برنامه ای در حین اجرا مشخص می شود که ضعف و قدرت آن کجاست که آن هم درصد احتمال کم است زیرا شیوه، شیوه ی خوبی است.

وی افزود خدمت به نظام در جای خودش قرار دارد اما خدمت در آستان امام زادگان بسیار ارزشمند است و قطعا دعای پدر و شیر پاک مادرتان بوده است که به چنین سعادتی دست یافته اید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: آنچه در انجام وظیفه، قوانین، مقررات و سیستم مهم می باشد، این است که برنامه های در دستور کار بر اساس نیازها اولویت بندی و طراحی شود و بر اساس تخصص و تجربه پیشرفت پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه هر کاری که انسان از ابتدا آغاز می کند آزمون و خطایی دارد، ولی قرار باید بر پیشرفت باشد، گفت: امروز فرصت های زیادی از جمله مراسمات مذهبی که در ماه های محرم و صفر و ایام دیگر برگزار می شود، وجود دارد که مردم نیز حضور بسیار پررنگی دارند، لذا باید تغذیه شوند.

وی با بیان اینکه در برخی از کشورها چنین فرصتی وجود ندارد و ده نفر را نمی تواند کنار هم جمع کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه ما در کشور دارای مراسمات مذهبی و انقلابی زیادی هستیم، اما آن فرصت و ویژگی که در امام زادگان وجود دارد در دیگر مکان ها یافت نمی شود.

امام جمعه بیرجند ابراز داشت: مراسماتی که در شهرها برگزار می شود شاید درصدی از مردم حواسشان به سخنران و موضوعاتی که مطرح می شود، نباشد، اما جمعیتی که در امام زادگان حضور دارند شش دانگ حواسشان به سخنران است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: این فرصت طلایی در دستان شما قرار دارد، بنابراین سخنرانی ها باید علمی و جامع باشد و مخاطبان به طور کامل تغذیه گردند.

وی با اشاره به اینکه ما مسئله زیاد داریم اما بیش از همه‌ی زمان‌ها، زمان خودمان ارزشمند است، یادآور شد: آن شمری که سمبلیک ظلم است باید همیشه به عنوان تابلوی ظلم وجود داشته باشد اما باید بدانیم که شمر زمان ما چه کسی است؟ و یا اینکه کودکان صغیر و یتیم دوران ما چه کودکانی هستند؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید مجدد بر اینکه این فرصت هایی که در دست شماست در دست هیچ کسی قرار ندارد، گفت:  پیشنهاد می شود برای هر ۲۴ ساعت شبانه روز، طرحی مطابق با آن ۲۴ ساعت داشته باشید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: در روایات داریم که زمانی خواهد آمد که هم بهترین زمان و هم بدترین زمان باشد، و این روایت به زمان ما بر می گردد، زیرا امکانات کنونی در هیچ زمانی نبوده است اما از همین امکانات حداکثر سوء استفاده ها می شود، سوء استفاده هایی که در هیچ زمانی نبوده است.

وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی بسیار سازنده هستند زیرا کسی که پای یک سخنرانی می نشیند می تواند متحول گردد و امیدوارم که در اجرای این برنامه های موفق و پیروز باشید.

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: فردا نیز روز بصیرت است و مهمترین مسئله ما بصیرت می باشد که هم حق را از باطل و هم جریانات حق و باطل را از یکدیگر تشخیص دهیم.

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *