خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: خنثی کردن توطئه دشمن با بصیرت و زمان شناسی صورت می گیرد

امام جمعه بیرجند: خنثی کردن توطئه دشمن با بصیرت و زمان شناسی صورت می گیرد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در گردهمایی خادمین موکب های اربعین حسینی ضمن بیان فلسفه قیام اباعبدالله اظهار کرد: هنگامی که دین خدا و اسلام را تحریف کردند و ستمگران به جای پیغمبر بر کرسی عدالت نشستند و چیزی نمانده بود که تمام زحمات پیامبر نابود شود، قیام جانانه ابی عبدالله اسلام ناب را از قالب های مکر و تزویر جدا کرد و برای آخر دنیا خط و نشان کشید.

وی با اشاره به اینکه شما باید ارزش کار و تلاش خود را بدانید، افزود: امروز اربعین حسینی در جبهه های بین المللی، سرنوشت و آینده را رقم می زند، لذا باید ارزش کارتان را اینجا حساب کرد.

 امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه در جامعه امروزی جبهه کفر و دین مقابل هم قرار گرفتند و بصیرت نیازمند زمان شناسی است، خاطر نشان کرد: بصیرت جبهه مقاومت در کنار زمان شناسی باعث شد هزینه هفت تلریون دلاری آمریکا بی نتیجه بماند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: امروز دشمن راهی جز نفوذ در داخل ندارد زیرا جنگ نظامی در مورد ایران را بی نتیجه می بیند.
وی ادامه داد: آنچه به عنوان فتنه مطرح می شود فقط مربوط به سال ۸۸ نیست بلکه دشمن همواره از اول انقلاب به دنبال توطئه چینی و فتنه انگیزی است.
امام جمعه بیرجند گفت: خنثی شدن توطئه دشمن متناسب با بصیرت و زمان شناسی جامعه صورت می گیرد زیرا از هر گوشه ای که فتنه بر می خیزد، از کم کاری عده ای است که آگاهانه و یا ناآگاهانه منویات دشمن را در جامعه پیاده می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه امروز دشمن در حال زوال است اظهار داشت: کشورهای اروپایی جایگاه خود را در جامعه از دست داده اند زیرا به گفته شهروندانشان ۹۹ درصد ثروت در دست یک درصد، یک درصد در دست ۹۹ درصد و مسئولان هم نگهبان منافع یک درصد هستند.
وی در ادامه سخنانش گفت: قرارگیری جبهه اربعین مقابل جبهه کفر نوعی روشنگری است و امروز جهاد فرهنگی اربعین در برابر همه ظلم و ستم استکبار با انبارهای پر از ابزار هسته ای و کشتار مردم مظلوم سوریه، یمن، عراق و دیگر کشورهای اسلامی مرز بین حق و باطل را به نمایش می گذارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: برخلاف نظریه غربی ها مبنی بر اینکه انسان، گرگ انسان است حرکت استراتژیک اربعین نشان داد که انسان در سایه اسلام ناب و سیره ائمه اطهار (ع) می تواند در جایگاه برادر انسان قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: قرارگیری جبهه اربعین مقابل استکبار جهانی نوعی شاخص است که ابزار گناه، معصیت، ویرانی و بمباران استکبار را مقابل عشق به خدمت و برادری سیل عظیمی از مردم مسلمان و غیر مسلمان زرتشتی، مسیحی و هندو در یک راهپیمایی عظیم قرار داده است.

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *