خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: جشنواره عمار برای روشن شدن تهاجم های باطل علیه حق چراغ راهنماست

امام جمعه بیرجند: جشنواره عمار برای روشن شدن تهاجم های باطل علیه حق چراغ راهنماست

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در افتتاحیه جشنواره فیلم عمار اظهار کرد: عمار تابلویی است که پیامبر اسلام نصب کرده و چه شیعه و چه سنی آن را قبول دارند.

وی افزود: شما که امروز با این هنر واضح و روشن و موضع روشن ترتان در واقع به عینه به عمار رهبر فرزانه انقلاب لبیک می گویید و این جایگاه رفیعی است که از آن برخوردارید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شما هنرمند هستید و زبان هنر رساترین زبان است، خاطر نشان کرد: شما با این کار و عملتان تبیین واقعیات می کنید، لذا باید قدر جایگاهی که از آن برخوردارید را بدانید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: همانطور که می شود در زبان شعر یک معنی را تبیین کرد و با یک قلم کاریکاتور یک حقیقت را روشن ساخت و ده ها انعکاس های هنری دیگر، عمار نیز می تواند روشنگر افکار باشد.

وی با اشاره به اینکه نام خوبی را برای اکران های خود انتخاب کرده اید گفت: هنر حقایقی را در قالب شعر، کاریکاتور، فیلم، تئاتر و… بیان می کند.

امام جمعه بیرجند افزود: همه ی هنرها بر روی یک موضوع خارجی پیاده می شود اما عمار آن را بر روی جان، وجود و روحش پیاده کرده است و این هنر عمار است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: شما دو کار انجام می دهید، یکی اینکه از ابزار موجود در صحنه های تبلیغ و ارشاد استفاده می کنید و دیگر اینکه در حوزه حق گویی و نفی باطل روی جان، روح و عمل خودتان کار می کنید.

وی با اشاره به اینکه تابلوی شما عمار است و هر کجا که حق باشد عمار نیز آنجاست، ابراز داشت: این شما هستید که باید نام مقدس عمار را در همه صحنه ها مطرح و دست افرادی که نیاز به کمک دارند را بگیرید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: تابلوی عمار برای روشن شدن تهاجم های باطل علیه حق چراغ راهنماست لذا شما باید بدرخشید که همینگونه نیز هست و این بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: امروز شما در مقابل تمام کفر که خودشان می گویند همه گزینه ها را روی میز داریم و این یعنی جنگ همه جانبه، به موقع به میدان آمدید و در صحنه هستید، لذا همانگونه که مردانه آمده اید، مردانه نیز بایستید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *