خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: ایجاد بازدارندگی دفاعی؛ باصرفه‌ترین نوع مبارزه/ لزوم مأیوس کردن دشمن

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: ایجاد بازدارندگی دفاعی؛ باصرفه‌ترین نوع مبارزه/ لزوم مأیوس کردن دشمن

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بازداشتن انگیزه تجاوز از دشمن را باصرفه‌ترین نوع مبارزه دانست و گفت: اگر گروه‌هایی که همواره به عمد و یا از روی جهالت به نوای دشمن می‌رقصند دست از بازی‌های سیاسی بردارند پیروز میدان خواهیم بود.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس،  حجت‌الاسلام‌ والسملمین عبادی صبح امروز در دیدار با کارکنان حفاظت هواپیمایی سپاه خراسان‌جنوبی، ضمن تبریک ۵ دی‌ماه سالروز تأسیس سپاه حفاظت هواپیمایی، اظهار داشت: اگر بخواهیم پروژه‌ای به ثمر بنشیند یکی از عناصر اصلی آن مسأله حفاظت از آفات است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی بازداشتن انگیزه تجاوز از دشمن را با صرفه‌ترین نوع مبارزه دانست و اعلام کرد: خوشا به حال ملت، مردم و نیروهایی که التزام و تعهدشان به انجام وظیفه دشمن را باز می‌دارد و اجازه اندیشه تجاوز به دشمن را نمی‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با یادآوری اینکه اگر دشمن احساس کند که ناکام خواهد ماند دیگر ریسک نمی‌کند، بیان داشت: اگر گروه‌هایی که همواره به عمد و یا از روی جهالت به نوای دشمن می‌رقصند دست از بازی‌های سیاسی بردارند ما دیگر به نیاز هیچی نداشته و پیروز میدان خواهیم بود.

سردادن آوازهای دشمن شادکن؛ مهم‌ترین دلیل طلبکاری دشمن

حجت‌الاسلام‌ والسملمین عبادی  دلیل طلبکاری دشمن را سردادن آوازهای دشمن شاد کن برخی‌ها در داخل کشور دانست و اعلام کرد: اگر دشمن مأیوس شود ایران با موقعیتی که دارد آن‌ها در صف نوبت جهت برقراری و نزدیکی با ایران تلاش می‌کنند.

وی ایجاد امید برای دشمن را گناه نابخشودنی دانست و تبیین کرد: اگر دشمن را مأیوس کنید قطعا در تمام جبهه‌ها پیروز می‌شوید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه دشمن از نظر نظامی جایگاهی ندارد چون مأیوس است، اضافه کرد: متأسفانه از نظر اقتصادی جلو می‌آید چون دزدی، اختلاس و سوءاستفاده زیاد است و از این در وارد می‌شود.

لزوم مأیوس کردن دشمن در تمام عرصه‌ها

حجت‌الاسلام‌ والسملمین عبادی  ادامه داد: چرا می‌گویند جنگ نظامی منتفی است چون نیروهای مسلح آن‌ها را مأیوس کردند بنابراین اگر نیروهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیز دشمن را مأیوس کنند عینا همین‌طور است.

وی کشورداری را همانند هواپیما داری دانست و تبیین کرد: هر وقت دشمن احساس کرد مردم، دولتمردان و قشرها مختلف هوشیار، بیدار و متعهد به اسلام، انقلاب و مطیع فرمان فرمانده کل قوا هستند رام شده و هر وقت در داخل صداهای خلاف، اختلاف و سازش‌کاری بلند شده دشمن طلبکارانه جلو آمد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی هواپیماربایی را همانند دزدی از خانه‌ها تشبیه کرد و گفت: اگر دزد احساس کند صاحب‌خانه بیدار و حواسش جمع است هیچ وقت از دیوار بالا نمی‌رود و وقتی که احساس کند صاحب خانه در خواب به سر می‌برد کل امنیت از بین می‌رود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *