خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: عده‌ای به قشر زحمتکش راننده بی‌مهری کردند/ شکست «تابستان داغ» با هوشیاری مردم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: عده‌ای به قشر زحمتکش راننده بی‌مهری کردند/ شکست «تابستان داغ» با هوشیاری مردم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: متأسفانه در جامعه عده‌ای به قشر زحمتکش راننده بی‌مهری کرده و دشمن نیز در این زمینه طمع کرده و بر خواسته به حق رانندگان موجی ایجاد کرد که این امر هم قابل پیش‌بینی و هم قابل پیشگیری بوده است.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و‌کارکنان حمل و‌نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار داشت: از نظر دین به مسئله کار بسیار توجه شده است.

وی با بیان اینکه عبادت ۷۰ نوع دارد که بهترین آن کسب روزی حلال است، تصریح کرد: بالاترین این امر خدمت به بندگان خداوند و جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: کسب روزی حلال و خدمت به مردم در واقع همان راه خداوند و دین است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اهمیت فعالیت رانندگان و نقش آن در احساس امنیت گفت: کار این قشر نوعی جهاد در راه خداوند است.

وی با بیان اینکه ثابت ماندن قیمت کرایه‌ها و درآمد رانندگان علی‌رغم افزایش قیمت بسیاری از اقلام از جمله قطعات خودروها در کشور، جای سؤال از مسؤولان دارد، افزود: این امر نه‌تنها برای یک مسؤول رده‌بالا بلکه برای یک انسان عادی هم قابل پیش‌بینی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: متأسفانه در جامعه عده‌ای به قشر زحمتکش راننده بی‌مهری کرده و دشمن نیز در این زمینه طمع کرده و بر خواسته به حق رانندگان موجی ایجاد کرد که این امر هم قابل پیش‌بینی و هم قابل پیشگیری بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه بد عمل کردن برخی از مسؤولان یک مسئله و آنچه دین، شرف و اهداف ما می‌گوید یک مسئله جدا است، یادآور شد: نباید مخلوط کردن این دو مسئله با یکدیگر بهانه‌ای را دست دشمن دهد.

وی با اشاره به حق بودن مطالبات مردم اضافه کرد: دشمن طمع و پیش‌بینی کرد که تابستان امسال تابستان داغی برای ایران باشد تا مردم را با انواع مشکلات را درگیر سازد، اما خوشبختانه با هوشیاری قشرهای مختلف جامعه، مردم بسیار زیبا در صحنه‌های ایجاد شده توسط دشمن عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه قانون‌گذار قوای سه‌گانه را تعیین کرده تا مشکلات مردم را رفع کنند، خاطرنشان کرد: اگر این سه قوه کار خود را به درستی انجام دهند هیچ کاری بر روی زمین نمی‌ماند زیرا همه اعتبارات و اختیارات در دست آن‌ها قرار دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *