خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسئولان در پیاده کردن عدالت کم آورده اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسئولان در پیاده کردن عدالت کم آورده اند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه مسئولان در پیاده کردن عدالت کم آورده اند، گفت: آمریکا می خواهد بر همه کشور مسلط شود و مسئله برجام و دانش هسته ای بهانه او است.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از شبستان حجت الاسلام والمسلمین عبادی امروز (یک شنبه ۲۵ آذر) در نشست روسای کارگروه‌های تخصصی و اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی اظهار داشت: ایران بعد از انقلاب اسلامی بازسازی شد و توسعه پیدا کرد و تمام زیرساخت ها، بعد از انقلاب در ایران ساخته شد و درواقع ایران پس از انقلاب از نو بازسازی گردید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه در دهه ۵۰ انقلاب اسلامی به جهان نشان داد که حرفی برای گفتن دارد، بیان کرد: انقلاب اسلامی یک مسئله جهانی و مربوط به نوع انسان است و دانشمندان دشمن پس از انقلاب به دنبال ایجاد جو پارازیت در دنیا هستند تا انقلاب را ناکارآمد نشان دهند.

وی تاکید داشت: دانشمندان دشمن افراد دیوانه ای هم چون ترامپ و صدام را ساختند تا جایگاه انقلاب اسلامی را در افکار عمومی به مسئله ای متناقض با بقا تبدیل کنند.

قبل از انقلاب انگلیس و آمریکا حاکم بر مال و فرهنگ ایران بودند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی اصولا هویت ایران و ایرانی در معرض نابودی قرار داشت، افزود: انگلیس و آمریکا بر جان، مال و فرهنگ ایرانی حاکم بودند و سندی ایجاد کردند که ایرانی هیچ کاره است.

وی در ادامه گفت: در دوره شاه پهلوی پنج وزیر او صهیونیستی بودند و خود شاه هم از آنان می ترسید و کشور را به دست خود گرفته بودند و حتی کشورهای عربی نیز ایران مسخره تلقی می کردند.

انقلاب اسلامی یک حرکت بی نظیر در جهان

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه هیچ مانعی جز انقلاب نمی توانست جلوی آن شرایط خفقان را بگیرد، اظهار کرد: جایگاه رفیع و نوع تفکر انقلاب به گونه ای بود که خود دشمنان نیز اقرار کردند که انقلاب ایران یک حرکت بی نظیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: ایران بعد از انقلاب اسلامی در بخش های علمی، دانشگاهی، حوزه و … توسعه قابل توجهی داشته است و توانسته حرفی برای گفتن در جهان داشته باشد و در بسیاری از بخش ها جز کشورهای اول تا دهم جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: در فرانسه امروز اگر مردم جرات کردند تا به لیبرال دموکراسی اعتراض کنند به این خاطر است که قانع نمی شوند و به دنبال یک حکومت منطقی و عادل هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی جایگاهی ندارند و زیر پایشان خالی است، افزود: مردم را با یک مسائل حاشیه ای سرگرم دارند و این حیله ها تداومی نخواهد داشت.

آمریکا مخالف وجود انقلاب اسلامی در جهان

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه آمریکا مخالف وجود انقلاب اسلامی است، ادامه داد: آمریکا می خواهد بر همه امور ایران مسلط شود و مسئله مذاکره برجام و دانش هسته ای بهانه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان داشت: باید در هر بخشی مو را از ماست بیرون بکشیم و مسئولان و نهادها باید ببینند که در این چهل سال چه کاری کرده اند و آیا باعث کوری چشم دشمنان شده اند یا خیر؟

ناکامی مسئولان در پیاده کردن عدالت پس از انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ما در توسعه ایران کم نیاورده ایم، تاکید کرد: پس از انقلاب اسلامی با ۸ سال جنگ مستقیم و ۴۰ سال جنگ غیر مستقیم مواجه بوده ایم و متاسفانه در این چهل سال در پیاده کردن هدف انقلاب که اجرای عدالت بود کم آوردیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در پایان اظهار داشت: افراد انقلابی، انسان دوست و ایثارگر سبب کور شدن چشم دشمنان شدند و به عنوان خار چشم دشمن پرچم انقلاب اسلامی را در جهان بالا نگه داشته اند.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *