خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هیچ چیزی نمی تواند جایگاه هوانیروز را پر کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هیچ چیزی نمی تواند جایگاه هوانیروز را پر کند

عبادی با بیان اینکه هیچ چیزی نمی تواند جایگاه هوانیروز را پر کند، گفت: استقرار هوانیروز بر شرق کشور بسیار به جا است و امیدواریم با کمک سایر نیروهای مسلح بتواند دشمن را ناکام کند و مردم را سرفراز نگه دارد.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از شبستان، حجت الاسلام والمسلمین عبادی امروز (۲۴  آذر) در دیدار با فرمانده و کارکنان ارشد هوانیروز ارتش در بیرجند اظهار داشت: جایگاه هوا نیروز یک جایگاه استثنایی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروهای سه گانه کشور هر کدام اهمیت خود را دارد، افزود: این جایگاه روشن است و نیروی هوایی و دریایی کشور دارای اهمیت بسیاری هستند اما روی هوا و دریا جای استقرار وجود ندارد و تنها نیروی زمینی است که استقرار پیدا می کند و می تواند گزارش بدهد.

وی با بیان اینکه هوانیروز حالت ذوالحیاتین دارد، ادامه داد: هوانیروز جزء نیروی زمینی است و به جز این که استقرار زمینی دارد دارای کاربردهای هوایی است و اهمیت بسیار در کشور دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با توجه به اینکه هوانیروز در بسیاری از جریانات از جمله انتقال نیروها نقش مهم و تاثیرگذاری دارد، گفت: در موارد خاص هیچ چیزی نمی تواند جایگاه هوانیروز را پر کند و هوانیروز جایگاه خاص و ویژه خود را دارد.

وی با بیان اینکه استقرار هوانیروز بر شرق کشور بسیار به جا است، خاطرنشان کرد: هوانیروز مایه افتخار ملت است و امیدوارم با موفقیت در شرق کشور استقرار پیدا کند و با کمک سایر نیروهای مسلح بتواند دشمن را ناکام کند و مردم را سرفراز نگه دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *