خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: انتظار یعنی قانع نبودن به وضع موجود/ نیروهای مسلح خار چشم دشمنان

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: انتظار یعنی قانع نبودن به وضع موجود/ نیروهای مسلح خار چشم دشمنان

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پای حرف خود در مقابل ظلم ایستاده و سرفراز در تمام جبهه‌ها بیرون آمده و نور چشم مهدی(عج) و طرفدارانش و خار چشم دشمن شده‌اند.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ارشد نظامی آجا استان و فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: حیات در هر مرحله‌ای همراه با دفاع و مقاومت است.

وی با بیان اینکه همه شرایط برای بوته گیاه، حیوان و انسان مهیا نبوده و در مرحله حیاتشان در تلاش هستند، تصریح کرد: انسان باید در تمام مراحل حیات از جمله حیات اجتماعی، سیاسی و فکری و فرهنگی خود باید تلاش کند و چاره‌ای جز این ندارد چون عالم، عالم تضاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه انسان برای ادامه حیات باید در سه جبهه بجنگد، گفت: یکی از این جبهه‌ها طبیعت بوده و انسان باید بداند در دنیایی که شکم و شهوت و بلند پرستی وجود دارد نمی‌توان به راحتی امنیت داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با بیان اینکه دنیا این‌گونه بوده که اگر بخواهی امتیاز حیات داشته باشی باید مبارزه کنی، یادآور شد: بیماری و مشکلات به اختیار انسان نبوده ولی مقاومت در مقابل آن‌ها در اختیار انسان است.

وی ادامه داد: این راهی بوده که در طول تاریخ وجود داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه  یکی از بهترین ابزارها برای رسیدن انسان به جایگاه اصلی خود که قرب الهی بوده آزمایش در جبهه حق علیه باطل و جهاد در راه خدا است، گفت: خداوند جهاد را جزو دین قرار داده و انسان بالاترین مقام را در اینجا کسب می‌کند.

وی دومین جبهه‌ای که انسان در آن برای حیات باید بجنگد را جهاد در جبهه حق علیه باطل عنوان کرد و افزود: اگر فرهنگ اسلامی از انسان گرفته شود تمامش ننگ بوده و امتیازی نسبت به دیگر جانداران ندارد بنابراین آنچه انسان را به کمال می‌رساند جهاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بالاترین صحنه جهاد، جهاد درونی یعنی بر خویش مسلط شدن است، تصریح کرد: اگر این مسئله در درون حل گردد پیروزی در تمام صحنه‌ها برای انسان قطعی بوده ولی اگر پیروزی بر نفس حاصل نشود همواره شکننده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی ادامه داد: گاهی علی‌رغم زحمات زیادی که انسان می‌کشد ولی به سبب بر خویش مسلط نبودن همه این زحمات بر باد داده می‌شود.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که از روزی که با امام راحل به‌عنوان نماینده حضرت مهدی(عج) بیعت نمودند پای حرف خود در مقابل ظلم ایستاده و سرفراز در تمام جبهه‌ها بیرون آمده و نور چشم مهدی(عج) و طرفدارانش و خار چشم دشمن شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: انتظار یعنی قانع نبودن به وضع موجود که ستمگری و ستم پذیری است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *