خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قامت ملت ایران هرگز در برابر بیگانگان خم نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قامت ملت ایران هرگز در برابر بیگانگان خم نمی‌شود

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز بیداری اسلامی به دیگر کشورها نفوذ کرده و مردم در برابر قارون‌های زمان مقاومت می‌کنند گفت: قامت ملت ایران هرگز در برابر بیگانگان خم نمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح با بیان اینکه علم در هر جامعه‌ای مایه اقتدار است و در اسلام فریضه واجب شمرده شده است اظهار داشت: در طول تاریخ همواره دانشمندان ایرانی در رشته‌های مختلف حرف اول را زدند و هرکاری انجام دهیم نخواهیم توانست غربی‌ها را قانع کنیم چون آنها می‌خواهند ما از تمام عقاید و ارزش‌های خود دست برداریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قامت ملت ایران هرگز در برابر بیگانگان خم نمی‌شود و دشمن یک بار از موشک و بار دیگر از تحریم‌های اقتصادی حرف می‌زند و در ماه‌های گذشته برای مبارزات اقتصادی کشور را به دلیل کمبود برخی اقلام دچار مشکل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امروز بیداری اسلامی به دیگر کشورها نفوذ کرده و مردم در برابر قارون‌های زمان مقاومت می‌کنند افزود: استکبار کشورها را ضعیف نگه می‌دارد تا بخش‌های فرهنگی، سیاسی، اندیشه، عقل و فلسفه مردم را ببلعند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواب را از دشمنان قسم خورده می‌گیرند گفت: اگر جامعه‌ای حیات معنوی و حیات ایمانی، حیات بین المللی، سیاسی و فرهنگی داشته باشد و قدرت دفاع از خود پیدا کند در برابر دشمن پیروز است در غیر این صورت دشمن بر او چیزه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز سرنوشت ملت‌ها را با حرف جا به جا می‌کنند و تاثیری که سلاح واژه‌ها در پیروزی‌ها و شکست‌ها دارد دیگر سلاح‌ها ندارد و در این میان ملت ایران نباید از این سلاح غفلت کند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *