خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جُرم محصول پیوند درخت اسلام با لیبرال دموکراسی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جُرم محصول پیوند درخت اسلام با لیبرال دموکراسی است

امام جمعه بیرجند گفت: اگر بتوانیم دین را پیاده کنیم خود به خود جرمی نیست؛ جرم در نظام اسلامی به جهتی به وجود می آید چون می خواهیم مکتب الهی را با مکتب های منحط بشری پیوند بزنیم یعنی می خواهیم درخت اسلام را به لیبرال دموکراسی پیوند بزنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی مروز (۲۰ آذر) در دیدار با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم مسئله اصلی هر جامعه است که بخواهد اصلاح شود و باید همه کارشناسی‌ها را روی این مسئله خلاصه کنیم و اگر راهکار درست را به دست آوریم موفق خواهیم شد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه قوه قضاییه دنبال می کند از متن دین است، افزود: اگر بتوانیم دین را پیاده کنیم خود به خود جرمی نیست؛ جرم در نظام اسلامی به جهتی به وجود می آید چون می خواهیم مکتب الهی را با مکتب های منحط بشری پیوند بزنیم یعنی می خواهیم درخت اسلام را به لیبرال دموکراسی پیوند بزنیم.

 وی با بیان اینکه عفت عمومی اسلام یک فرمی دارد که خانواده موظف است فرزندان خود را با اسلام آشنا کند و اگر این زیرساخت‌ها به وجود آید بعد در مدارس حق ادا شود، گفت: پس از آن که فرد به سن بلوغ رسید زمینه ازدواجش فراهم باشد و حجاب درست، صحبت با نامحرم با شرایط دین باشد و از آنچه حالت تحریکی عقل دارد کاسته شود و تحت موسیقی غنا قرار نگیرد و از طرفی واجبی که ازدواج بوده انجام شده باشد با حفظ این شرایط کسی به گناه آلوده نمی شود.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی  ادامه داد: اما وقتی به فرمول اسلام عمل نمی کنند توقع دارند با بی حجاب، موسیقی حرام، اختلاط زن و مرد و پیشگیری از ازدواج به موقع عفت عمومی در جامعه رعایت شود.

 به گفته وی موسیقی حرام را هر روز با عنوانی توجیه می کنند و مردم را در فقر و بدبختی قرار می دهند بعد می خواهند با لهو، لعب و اندیشه های انحرافی شاد شوند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: نمی شود که اهداف بهشتی را که مثلاً عفت عمومی است در کنار این همه عوامل مخرب بدون هیچ سرمایه گذاری بخواهیم حفظ و رعایت کنیم.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه این جامعه دیوانه است که می خواهد نتیجه‌ای را از فرمول مخالف بگیرد و اسلام را به لیبرال دموکراسی پیوند بزند، افزود: تمام پیشگیری ها در اسلام وجود دارد اما رعایت نمی کنیم.

 وی با بیان اینکه در مسائل اقتصادی اگر اسلام به معنای صحیح پیاده شود یعنی مسئولان زیربط در جهت پیاده کردن اهداف انبیای الهی عدالت را به معنای صحیح آن پیاده کنند در چنین جامعه‌ای حتی ضعیف ترین افراد به لحاظ تامین مسائل اولیه زندگی مشکلی ندارد و دیگر کسی نیاز به دروغ، خیانت و کم فروشی ندارد، افزود: اما اگر چنانچه حرفی از اسلام بزنیم اما بی عدالتی غوغا کند راه، راه جهنمی است و این آسیب ها موجب سلب اعتماد عمومی می شود و به جامعه القا می شود که اگر خیانت نکند عقب می ماند!

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: متاسفانه در مسائل مختلف لیبرال عمل کردیم اما نتیجه اسلامی می خواهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه مسئله پیشگیری بسیار طرح خوبی است، گفت: در اسلام ناب اصل پیشگیری از هر نوع انحراف در خود مواد اسلامی گنجانده شده و هر جای در تاریخ و امروز منحرف شده چون از زیرساختش فاصله گرفته و انواع نتایج سوء را به وجود آورده و تا این پیوند نامتجانس اسلام با لیبرال دموکراسی باشد زحمات شما به هدر می رود.

 وی خطاب به معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، گفت: اگر همه تلاش شما برای پیاده کردن اسلام ناب باشد خودش پیشگیری است اما اگر چنانچه اسلام به انواع شهوات، گروه، حزب و شرقی و غربی آلوده شود هرگز میوه شیرین نخواهید چشید و در گناه همه شریک خواهید بود چرا که کار اصلی را انجام نمی دهید و به کار فرعی پرداختید.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر اندیشه اسلامی باشد میوه می دهد اما اگر با هر مکتبی غیر اسلام پیوند زده شود جزء خون دل چیزی نمی چشید، افزود: طلاق ها و خشونت ها همه بخاطر این است که اسلام را بیراهه برویم و یا اسلام را پیوند بزنیم و اگر این اصلاح نشود کار درست نخواهد شد.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: دین برنامه زندگی است اما آن را کنار می گذاریم بعد می خواهیم نتیجه بهشتی بگیریم.

 وی با اشاره به اینکه کار شما مقدس است و بنا به مسئولیتی که دارید باید با کمک سایر قوا و حوزه های علمیه ریشه یابی کنید، ادامه داد: باید در این کار مقدس بسیار سرمایه گذاری شود چرا که جرم هایی که واقع می شود یعنی بزرگترین سرمایه ها(انسان) فاسد می شود و این یعنی عالم فاسد شده است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وقتی مسئولی فاسد می شود یعنی سرمایه کشور که برای او از بیت المال هزینه شده از بین می رود، عنوان کرد: همه مقصر هستیم که جلوگیری نکردیم و چرا حراست در سیستم های اداری به موقع مسئولی که خلاف می کند را متوقف نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تاکید کرد: تمام خرابی ها به خاطر این است که ما بر اساس نفسانیات نمی گذاریم ریشه اسلامی تا شاخه اسلامی باشد اگر این مهم انجام شود خودش از تمام بزهکاری ها پیشگیری می کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *