خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بازکردن گره از کار مردم وظیفه دینی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بازکردن گره از کار مردم وظیفه دینی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه انسان از جهت دینی موظف است مردم را فراموش نکند و دوست بدارد، گفت: یکی از مظاهر این دوستی این است که گره از کار مردم باز کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجندبه نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با اعضای موسسه خیریه امدادگران عاشورا خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان از ماده انس است و این انس را نباید فراموش کرد بلکه باید تا پایان عمر به مردم خدمت کرد.

وی با بیان اینکه کسانی هستند که از دوش مردم بالا می روند اما بعد مردم را فراموش می کنند، خطاب به خیرین گفت: خدا به شما که توفیق داده و در طی همه مراحل مردم را نیز فراموش نکرده اید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: هر چند در شرایط آخرالزمانی که دنیا را آلوده کرده اند و ابرهای تیره و دود آلود بر افکار مردم نشسته است و با دین و آرمان های دینی خیلی فاصله داریم اما از جهت دین شناسی به معنی صحیح اساس دین بر دوستی و حب است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه انسان خدا او را آفریده و همه نعمت های شناخته و نشناخته را در اختیار او قرار داده است، بیان داشت: انسان نیز باید اساس دین خود را بر حب و دوستی قرار دهیم و بالاتر از همه باید انسان ها را دوست بداریم.

وی با تأکید بر اینکه انسان از جهت دینی موظف است مردم را فراموش نکند و دوست بدارد، افزود: یکی از مظاهر این دوستی این است که گره از کار مردم باز کنیم و مشکلی از آن ها را حل کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دوست داشتن فقرا سیره انبیاء است، بیان داشت: این دوستی برای کسانی که به نحوی دچار یک ضعف بوده و یا بیمار و نیازمند است، خود را باید بیشتر نشان می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: کمک به فقرا و بیماران کار بسیار ارزشمندی است و شکر این نعمت توفیق بیشتری در خدمت رسانی داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *