خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به استاندار: فرصت‌ها در حال گذر است/ با کار روزمره نمی‌توان مشکلات خراسان‌جنوبی را حل کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به استاندار: فرصت‌ها در حال گذر است/ با کار روزمره نمی‌توان مشکلات خراسان‌جنوبی را حل کرد

امام جمعه بیرجند خطاب به استاندار جدید خراسان‌جنوبی گفت: در این فرصتی که خداوند برای آزمایش به مسؤولان داده باید از خداوند کمک خواسته و درست آزمایش بدهیم چراکه فرصت‌ها در حال گذر است اما تنها چیزی که می‌ماند عملکرد است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از  خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و هفتمین استاندار خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه این ملک صاحب دارد و صاحب آن نیز خدا است، اظهار داشت: بندگان خدا در فرصت‌های محدود آزمایش شده و خلقت انسان هم برای آزمایش است.

وی با بیان اینکه مشاغل دنیا زیاد بوده و مرگ را از یاد انسان می‌برد، اضافه کرد: باید همواره توجه داشته باشیم که ماندنی نیستیم و حیات را بر اساس مرگ تنظیم و بدانیم که هرکسی در هر جایی کارش پایانی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به مسؤولان با توجه به فرصت‌های پیش رو، اظهار داشت: در این فرصتی که خداوند برای آزمایش به مسؤولان داده باید از خداوند کمک خواسته و درست آزمایش بدهیم چراکه فرصت‌ها در حال گذر است اما تنها چیزی که می‌ماند عملکرد است که چه کردیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با اشاره به شرایط فعلی کشور با بیان اینکه برخی از مردم به نان شب محتاج‌اند و این‌ها را هر روز از رسانه‌ها می‌شنویم، تبیین کرد: این سبدهای کالایی که می‌دهند جایی را پر نمی‌کند و مابقی مخارج زندگی مردم می‌ماند، با این ۲۰۰ هزار تومان تنها می‌توان ۲٫۵ کیلو گوشت خرید مابقی مخارج مردم چه می‌شود؟

وی با تأکید بر اینکه مدیرانی که در هر جایی از نظام مقدس جمهوری خدمت می‌کنند نباید به‌گونه‌ای رفتار کنند که جامعه به سمت‌وسوی برده‌داری طبقاتی (لیبرال دموکراسی) پیش رود، اضافه کرد: ۹۰ درصد ثروت غرب بین یک درصد جمعیت و یک درصد ثروت بین ۹۹ درصد جمعیت توزیع می‌شود.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران باید تلاش کند که به این سمت کشیده نشود، اعلام کرد: امروز غرب مشکل دارد که چگونه از این بردگی فرار کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی بر لزوم پیاده کردن عدل در این دنیای بی‌عدالتی تأکید و با اشاره به اینکه دنیا نیازمند عدالت است، تبیین کرد: اگر ۱۰ روز زنده باشیم با آرمان عدالت بهتر از ۱۰۰ سال زندگی ننگ برده‌پروری و بدون آرمان عدالت است.

وی با اشاره به مشکلات مضاعف استان کویری خراسان‌جنوبی خطاب به مدیران و استاندار، گفت: در این شرایط سخت باید مدیریت عادلانه و بیرون آمدن از روزمرگی را نهادینه و برای آینده طرح، نقشه و راه برون‌رفت از مشکلات را عملیاتی کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *