خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: فضای مجازی هم فرصت است و هم چالش/ نیازمند انسان‌های کاردان باایمان هستیم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: فضای مجازی هم فرصت است و هم چالش/ نیازمند انسان‌های کاردان باایمان هستیم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: فضای مجازی هم بزرگ‌ترین فرصت و هم بزرگ‌ترین چالش و آفت است.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی صبح امروز در اجلاسیه فضای مجازی (گردهمایی تخصصی فعالان فضای مجازی با موضوع ایثار، جهاد و شهادت)، با اشاره به نقش فضای مجازی و حقیقی در شرایط کنونی، اظهار داشت: فضای مجازی بزرگ‌ترین فرصت و بزرگ‌ترین چالش و آفت است.

وی با بیان اینکه هیچ شخصی نمی‌تواند ادعای کنترل فضای مجازی را در محیط شخصی داشته باشد، بیان داشت: انسان نه‌تنها نسبت به خود مسؤول بلکه نسبت به جامعه مسؤولیت دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی انسان را مسؤول نوع بشر دانست و تبیین کرد: با وجود جنایات دشمنان نیازمند انسان‌های کاردان باایمان و فداکار هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی  با اشاره به نقش فعالان فضای مجازی در شرایط کنونی، گفت: امروز در جنگ نرم شما مسؤول این بخش هستید و باید جامعه، عقیده، شرافت و عزت خود و جامعه را در این فضا حفظ کنید.

وی با بیان اینکه انسان خودش بدنش را از مجموعه خوردنی، نوشیدنی و غیره می‌سازد، بیان داشت: انسان در اینکه بدن سالم یا غیرسالم داشته باشد، دخیل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تبیین کرد: هر انسانی در طبیعت خود سعی می‌کند غذای سالم بخورد و این در حالی است که همه این‌ها از دروازه ورود بدن وارد و دارای فیلتر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی  با اشاره به اینکه مخلوطی که در معده انسان قرار می‌گیرد دارای آلودگی زیادی است، اضافه کرد: در عین حال انسان به دنبال غذای سالم است.

وی مطرح کرد: ورود غذا برای روح، جان، دل و قلب از طریق دو دروازه بی‌دروازه‌بان چشم و گوش وارد و به قلب مرکز انسانیت انسان می‌رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به گمراهی انسان، گفت: اگر انسان فاسد و گمراه شده از چشم و گوش بوده، لذا باید در روز قیامت پاسخ دهیم که چرا این ابزار را کنترل نکرده و مانع مواد سمی به بدن نشده‌ایم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی  با بیان اینکه مسؤول بدبخت شدن انسان خودش است، اضافه کرد: انسان به دلیل عدم کنترل دستگاه چشم و گوش خود را بدبخت، مریض، جنایتکار، دروغ‌گو و دنیا درست می‌کند و هر آنچه هست را به قلب می‌ریزد.

وی با یادآوری اینکه شخصیت انسان از طریق چشم و گوش ساخته می‌شود، اعلام کرد: جای تعجب است از انسانی که خود را عاقل می‌داند و روی خوردنی و نوشیدنی‌ها دقت دارد اما نسبت به چشم و گوش بی‌تفاوت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *