خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد عدم پایبندی مسؤولان به ضوابط اقتصادی/ خدمتی که مسؤولان را به خدا نزدیک می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد عدم پایبندی مسؤولان به ضوابط اقتصادی/ خدمتی که مسؤولان را به خدا نزدیک می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، گفت: پیدا است از سطح بین‌الملل تا مسؤولان کشور به ضوابط اقتصادی معقول طبق قانون پایبند نیستند و با کاغذ بازی، بازی‌های سیاسی و اقتصادی عرصه را بر ملت‌ها تنگ می‌کنند. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از فارس حجت‌الاسلام‌و‌ المسلمین عبادی امشب در دیدار با رئیس کمیته امداد، با اشاره به کمک‌های مردم خراسان‌جنوبی به کمیته امداد، اظهار داشت: مردم استان با وجود خشکسالی‌های متمادی قناعت را پیشه راه کرده و در انواع و اقسام خدمات کم نمی‌آورند.

وی با بیان اینکه افزایش مددجویان تحت پوشش امداد کم‌کاری مسؤولان امداد و عدم توجه به ایستادن روی پای خود نیست، مطرح کرد: بخشی از این موضوع مربوط به حوادث طبیعی و بخشی مربوط به ناکارآمدی برخی مسؤولان چه در منطقه و چه در کشور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شرایط به‌گونه‌ای می‌گذرد که همواره بر مشکلات مردم افزوده می‌شود، تبیین کرد: زمانی که کارخانه‌ها تعطیل، حقوق کارگران به تعویق، و بر درآمد کامیون‌داران افزوده نمی‌شود این مشکلات (افزایش افراد تحت پوشش) پیش می‌آید.

حجت‌الاسلام‌و‌ المسلمین عبادی با اشاره به نوسانات ارزی و افزایش طلا و مشکلات ایجاد شده برای قشر ضعیف جامعه، مطرح کرد: این بازی‌های اقتصادی که غالبا دست استعمارگران است چطور معنی می‌دهد؟ اگر پشتوانه پول ما طلا، دلار و یورو است این تغییرات فاحش با چه منطقی پیش می‌آید؟

وی با اشاره به اینکه پیدا است از سطح بین‌الملل تا مسؤولان کشور به ضوابط اقتصادی معقول طبق قانون پایبند نیستند، اضافه کرد: با کاغذ بازی، بازی‌های سیاسی و اقتصادی عرصه را بر ملت‌ها تنگ می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اعلام کرد: هر ترفندی که زدند به نتیجه نرسید و این ترفند ( افزایش طلا و دلار) ترفند آخر بوده و به نتیجه نخواهد رسید و شکست می‌خورند.

حجت‌الاسلام‌و‌ المسلمین عبادی با اشاره به اینکه افرادی که علیه انسان و بشر دست به هر کاری می‌زنند و افرادی که در داخل با نوای آن‌ها می‌رقصند ظالم و ستمگر هستند، تبیین کرد: از طرف دیگر افرادی در داخل کشور وجود دارند که از راحتی خود گذشته و برای خدمت به انسان‌های محروم و فراموش شده جامعه تلاش می‌کنند.

وی گره‌گشایی از کار محرومان را بهترین عبادت دانست و به کارکنان کمیته امداد، گفت: خدا را شاکر باشید که شما را در چرخه روزی بندگان خالص خود قرار داده و با این مهم وراثتی از اهل بیت(ع) دارید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به سختی‌های موجود در عصره خدمت‌رسانی به مردم خطاب به کارکنان کمیته امداد، گفت: سختی‌ها نوش جانتان چرا که هیچ چیز بهتر از خدمت‌رسانی به محرومان انسان را به خدا نزدیک نمی‌کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *