خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: شهدا الگوهای ارزشمند و تأثیرگذاری در کشور هستند

امام جمعه بیرجند: شهدا الگوهای ارزشمند و تأثیرگذاری در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به کارکنان جهاد کشاورزی گفت: شهدا الگوهای ارزشمند و تأثیرگذاری در کشور هستند. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از تسنیم،حجت الاسلام والمسلمین عبادی صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران اجلاسیه شهدای کشاورز خراسان جنوبی اظهار داشت: امید است بتوانیم در راه هدف شهدا گام برداریم و ادامه دهنده راه آنان باشیم

وی گفت: همه می‌دانند که زارع اصلی خدا است و کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که بذر را زیر خاک قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: حسن انسان که اشرف مخلوقات است این است که صاحب نظر شود و در جهان هستی هرآنچه که می‌روید برای انسان آفریده شده است هرکدام برای کاری آفریده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خطاب به کارکنان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: قدر خود را بدانید که خدا در این زنجیره اعجاز انگیز خلقت به شما توفیق داده است تا در این حوزه فعالیت کنید پس با همه وجود و با عشق کار کنید.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه عبادت تنها نماز نیست بلکه کار نیز همان عبادت است و از بهترین عبادات تولید روزی است.

وی اظهار داشت: خدا شما را در چرخه اعجاز انگیز خلقت برای روزی بندگانش قرار داده است بنابراین قدر این کار را بدانید و تحت تاثیر هیچ عاملی قرار نگیرید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: امروز متاسفانه سیاست حزبی، کاری کرده است که با وجود اسلام، اهل بیت و قانون اساسی عدالت در مرحله اجرا به درستی انجام نمی‌شود چراکه بسیاری از افراد جامعه در فقر به سر می‌برند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به کارکنان جهاد کشاورزی گفت: شهدا در راه اجرای عدالت شهید شدند و امروز پرچم شهادت دست شما است بنابراین مواظب باشید این پرچم بر زمین نیفتد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *