خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مشکلات موجود در کشور را خودمان ساخته ایم/ عدم وجود نظارت جدی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مشکلات موجود در کشور را خودمان ساخته ایم/ عدم وجود نظارت جدی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و گفت: مشکلات را خودمان ساخته ایم و برخی هنوز هم به آن دامن می زنند.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از مهر حجت الاسلام والمسلمین عبادی صبح شنبه در دیدار با سرپرست استانداری خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته وحدت، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا به برکت این هفته توحید عملی در جهت خدمت به بندگان خدا و رضایت خداوند باشد.

وی با بیان اینکه اسلام مفاهیم بسیار عالی و متکی بر فطرت، علم، عقل و وحی دارد، بیان کرد: برنامه زندگی انسان در این عالم و تکامل برای منزل آخرت و همه آنچه برای بشر لازم بوده در اسلام تبیین شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دوران ۱۰ سال بعد از هجرت مسلمانان به مدینه به عنوان سمبل و اسوه زندگی انسانی است، عنوان داشت: در زمانی که جاهلیت انسانی که سراسر دنیا را فراگرفته بود این تعالیم راه صحیحی را به روی بشر باز کرد.

مسلمانان نااهل اسلام را به انحراف می برند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی  با اشاره به اینکه بزرگان عالم در این ۱۴ قرن بعد از اسلام نسبت به شخص شخیص پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین حرفای شنیدنی دارند، افزود: صهیونیست ها برای اینکه در مبارزه اسلام و مکتب اهل بیت(ع) کارشناسانه دشمنی کنند برای هر یک از ائمه(ع) یک تیم خاصی تحت نظر متخصص فن تشکیل داده اند تا دشمنی آن ها کارشناسانه باشد.

وی با طرح این سوال که چرا با وجود مکتب غنی، دشمن ۵۰ کشور اسلامی را ندیده می گیرد؟، عنوان داشت: علت آن نامسلمانی است و وقتی اسلام دست نااهل می افتد از آن انسان های بی اراده و بی تفاوت برجای می ماند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: در شرایط آخرالزمانی در بحرانی قرار داریم که ۵۵ کشور مسلمان وحشی گری های موجود در دنیا را از دور نگاه می کنند اما جنایتکاران عالم را بزک کرده و از آن ها پیروی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی  همچنین به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اشاره کرد و گفت: مشکلات را خودمان ساخته ایم و برخی هنوز هم به آن دامن می زنند.

وی با بیان اینکه وقتی کار سوخت را برمی دارند یعنی در قاچاق باز است، بیان داشت: ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود.

نتیجه عمل نکردن به وعده ها، بی اعتمادی مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با انتقاد از عدم وجود نظارت جدی، افزود: در حال حاضر مشخص نیست به کجا می رویم، شش ماه دیگر چیکار می خواهیم انجام بدهیم و حتی به صورت روزمره برنامه ها مشخص نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اضافه کرد: وقتی کرایه کامیون داران در عرض پنج سال گران نشود اما قطعات آن چندین برابر شود به حتم اعتراض به وجود می آید در حالی که این ها از قبل قابل پیش بینی و پیشگیری بوده است.

وی با تأکید بر اینکه نتیجه این ها بی اعتمادی مردم است، افزود: وقتی چند بار به مردم قول و وعده ای می دهیم که عملی نمی شود به طور حتم مردم بی اعتماد می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در نظام مردمی جمهوری اسلامی بیش از هر چیزی به اعتماد مردم نیاز داریم، بیان کرد: اگر این مردم اعتماد کردند حتی اگر بین چندین وعده چند مورد را نتوانستیم عملی کنیم صادقانه به آن ها بگوییم، خواهند پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال تفرقه افکنی است، اظهار امیدواری کرد: بعد از این تجربه عظیم در سطح بین الملل، منطقه و داخل کشور بتوانیم روح و جان دین یعنی عدالت را برقرار و خدمت گذاری به مردم به گونه ای انجام شود که نقشه های آن ها را خنثی کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *