خانه / تاپ خبر / مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رسالت معلم شناسایی استعداد افراد و رساندن آن به کمال است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رسالت معلم شناسایی استعداد افراد و رساندن آن به کمال است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: معلمان باید استعداد افراد را شناسایی و آنها را در جهت رسیدن به کمال هدایت کنند.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از مهر، حجت الاسلام  والمسلمین محمد ولی عارفی  درحاشیه دیدار کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی بیان کرد: دانش آموز گنجینه هنر معلم است و معلمی موفق است که بتواند علم خود را در جامعه ایجاد کند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دلیل اینکه علم در افراد متعدد قرار گرفته است رشد استعداد  دانشجویان و دانش آموزان است و کار انبیا هم شناسایی همین استعداد ها است.

وی با بیان اینکه انبیا و امامان بهترین معلم برای بشریت بودند افزود: امیدواریم که گنجینه های پر بها و ارزشمند علم انبیا در دست توانمند معلمان عزیز به آیندگان برسد و بتوانیم آنچه رضای خداوند است برای نسل آینده به ارمغان ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین عارفی با اشاره به فرمایش رهبری که بیرجند را شهر علم و ایمان معرفی کردند، ادامه داد: همان طور که علما و روحانیون از گذشته تا به الان در این شهر اخلاق عملی را گسترش دادند لذا امید داریم تا معلمین آینده نیز زندگی اسلامی را در جامعه پیاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *