خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر بسیجی وحشی گری های مدرن را کنار خواهد زد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر بسیجی وحشی گری های مدرن را کنار خواهد زد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اسلام، انقلاب و تفکر بسیجی تنها برای ما نیست بلکه نیاز جامعه بشری است، گفت: تفکر بسیجی وحشی گری های مدرن را کنار خواهد زد.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین  عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با فرمانده هان سپاه انصارالرضا(ع) و بسیجیان خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج صرفا یک نیروی نظامی نیست بلکه مسئولیت نظامی بسیج یک زاویه از زوایای مختلف و یک بعد از ابعاد تفکر بسیجی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیجی یک تفکر و یک فرهنگ است، بیان کرد: برخلاف خیلی از برداشت ها و تصورها بسیج برگرفته از متون دین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خیلی ها تصور می کنند که زندگی یعنی با امکانات و رفاه زندگی کنند اما این هدف و ارزش نیست، عنوان داشت: جهان جای تن آسایی نیست بلکه این موجود تکامل در صحنه های آزمایش حق و باطل رشد پیدا می کند.

پیروزی همان فرهنگ بسیجی است

حجت الاسلام والمسلمین  عبادی با تأکید بر اینکه اگر این نباشد تکامل معنی نمی دهد، بیان داشت: بنابراین با این دیدگاه در عین اینکه همیشه و همواره باید سعی کرد و رفاه برای دیگران ایجاد کرد اما هدف رفاه برای خود را هرگز نباید تعریف کرد.

وی اضافه کرد: تفکر رفاه برای دیگران سبب تکامل می شود حال اینکه تفکر رفاه برای خود انسان را متوقف و زمین گیر می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خیلی ها تصور پیروز را در غلبه های فیزیکی و یک طرفه تصور می کنند، افزود: خدا برای هیچ کس شکست نخواسته است بلکه پیروزی یعنی در درگیری باطل، باطل را ترد کنیم و به حق دست بیابیم.

حجت الاسلام والمسلمین  عبادی با بیان اینکه در دین شناسی، جهان شناسی و انسان شناسی پیروزی امروز به فرهنگ بسیجی تعبیر می شود، بیان کرد: هر چه صحنه های آزمایش سخت تر شود رشد و تکامل بیشتر شده و اینجا اوج نشاط تفکر بسیجی است

وی ادامه داد: بنابراین فرهنگ پیروزی همان فرهنگ بسیج بوده و فرهنگ بسیج همان فرهنگ پیروزی است.

تفکر بسیجی راه حل پیروزی در منطقه شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اسلام، انقلاب و تفکر بسیجی تنها برای ما نیست بلکه نیاز جامعه بشری است، بیان داشت: این تفکر امروز خود را در منطقه نشان داد و راه حل پیروزی علیه باطل شد و خود به خود در جهان نیز گسترش خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین  عبادی با بیان اینکه آنچه وحشی گری های مدرن را کنار خواهد زد و امنیت ایجاد خواهد کرد، همین تفکر بسیجی است، گفت: نجات نوع بشر را از وحشی های مدرن با توسعه تفکر بسیج در سطح جهان می خواهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *