خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: جنایات آمریکا در سایه سکوت جهانی/ اجرای دین در امامت و ولایت خلاصه می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: جنایات آمریکا در سایه سکوت جهانی/ اجرای دین در امامت و ولایت خلاصه می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اجرای دین در امامت و ولایت خلاصه می شود، گفت: امام زمان عج الله تعالی شریف منتظر و آماده است اما متاسفانه این ما هستیم که آماده نیستیم. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین عبادی ظهر امروز (۲۶ آبان) در دیدار با جمعی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان اظهار کرد: دل‌های مشتاقان در هر مکان و زمانی نسبت به انسان کامل که تمام خوبی‌ها در وجود او است، می‌تپد و در مناسبت‌های مختلف جلسات جشن و سرور وجود دارد اما باید اعمال ما باید آرمان‌های حضرت مهدی علیه السلام سنخیت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان باید در هرجای دنیا ظلمی وجود دارد در مقابل ظالمان موضع‌گیری کنند، افزود: باید با سخنان و فریاد خودمان موضع گیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر سکوت و سخنان بی‌جا نبود آمریکا جرأت نمی‌کرد این جنایات را در کشورها انجام دهند، گفت: آمریکا در سایه سکوت و بی‌تفاوتی‌ها این کشتارها و جنایات را در دنیا انجام می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه اگر خدا را دوست داریم نباید پیرو شیطان، طاغوت و ظالمان باشیم، افزود: امام زمان عج الله تعالی شریف منتظر و آماده است اما متاسفانه این ما هستیم که آماده نیستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: آنچه مانع ظهور امام زمان (عج) است همین مانع حجاب است که مربوط به خود ما است و اگر پیش از اینکه خودمان را اصلاح کنیم بمیریم مرگ خوبی نداریم چرا که تمام دین در امامت و ولایت خلاصه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه اجرای دین در امامت و ولایت خلاصه می شود، گفت: باید پیش از آنکه مرگمان برسد از خواب غفلت بیدار شویم و خود را اصلاح کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *