خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر لیبرال مانع تولید انسانیت/ زلال علم با جهل آمیخته نشود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر لیبرال مانع تولید انسانیت/ زلال علم با جهل آمیخته نشود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه اگر تفکر و سیستم لیبرال در جهان حاکم شود مانع تولید انسانیت خواهد بود، گفت: اگر راه انسانیت سلب شود انسان های آزاده خون خود را به پای آن می ریزند.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از شبستان، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی امروز (۲۴ آبان) در مراسم یادواره شهدای روحانی بیرجند اظهار داشت: شهدای روحانی شهدای عالمان دین و فضیلت هستند.

وی بیان کرد: عالم فیزیکی را به چشم سر می بینیم و بسیاری از انسان های نادان، هستی را در این عالم خلاصه می بینند اما این عالم فیزیکی ابزاری بیشتر نیست و آنچه که اهمیت دارد مسئله حیات است و حیات دیدنی نیست بلکه آثار آن قابل رویت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حیات انسانی بالاترین ارزش را دارد، گفت: این عالم کلاس خودسازی و کسب علم است و زلال علم نباید آمیخته با جهل باشد و حقیقت علم همان حقیقت حیات است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه همه چیز را باید فدای حیات انسانی کرد تا این حیات نشر بگیرد، افزود: انسانیت انسان در این عالم رشد می کند و اگر به آنچه خداوند و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرموده عمل کنید خداوند شما را زنده می کند و بالاترین ارزش ها در مسئله حیات خلاصه می شود.

وی با تاکید بر اینکه دنیای وحشی و تفکر فاسد لیبرال غرب هیچ ارزشی برای حیات انسانی قائل نیست، ادامه داد: دنیای وحشی غرب به دنبال راهی است تا شهرها و کشورها را ویران کند و با انواع و اقسام وسایل رایج و ممنوعه حیات را از بین ببرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: متاسفانه در جمهوری اسلامی هم آدم های نیمه وحشی هستند که از این آدم های وحشی حمایت می کنند و در گناه و قتل عام آنان شریک می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه اربعین حسینی یک جهاد فرهنگی در مقابل فرهنگ پست لیبرال است، افزود: فرهنگ پست لیبرال کاری جز قتل، غارت، خشونت و از بین بردن نسل ها ندارد و فرهنگ اربعین به ایثار، محبت، فداکاری و ازخودگذشتگی توجه دارد و این همان حیات طیبه است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه اگر تفکر و سیستم لیبرال در جهان حاکم شود مانع تولید انسانیت خواهد بود، گفت: اگر راه انسانیت سلب شود انسان های آزاده خون خود را به پای آن می ریزند تا این راه باز شود و این راهی است که تعلیمات انبیا و امام حسین علیه السلام در آن خلاصه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی در پایان خاطر نشان کرد: اگر سیستم های ظلم و ستم و استکبار در جهان حاکم شوند و جلوی حیات انسانی را بگیرند جز زیان چیزی نخواهیم دید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *